Online of toch OFFLINE
Geplaatst: 30 okt 2008 23:34
Heb na 10 mailtjes en allemaal onzinnige antwoorden het volgende aan On-line gemaild.
Telefonie valt nog steeds regelmatig weg en dat terwijl er geen gebruik wordt gemaakt van internet.
Als ik wel gebruik maak van internet en in totaal voor 150 Kbyte/sec download en niets upload blijkt volgens 5 verschillende tests mijn downloadsnelheid op die van anderhalve ISDN-lijn te liggen.
Als ik een kennis(ADSL van KPN 8Mb) eenzelfde bestand laat downloaden als ik, van zelfde IP dan ligt zijn snelheid vele malen hoger. Dit drie maal getest.
Dit terwijl ik een tot 20 mb abonnement heb.
Ik ben NIET tevreden over On-line. U kunt niet het beloofde product leveren. Ik stel U dan ook in gebreke.
Aangezien in het verleden niet is gebleken dat het product is verbeterd,verwacht ik dat voor de toekomst ook niet.
Ik ga er van uit dat U met een passende oplossing komt. Ontbinding van het contract en (deels) restitutie van door mij betaalde abonnementsgelden.
Rest mij nog te zeggen dat het toenmalige Wanadoo ADSL-lite wel goed beviel.
Hans
Telefonie valt nog steeds regelmatig weg en dat terwijl er geen gebruik wordt gemaakt van internet.
Als ik wel gebruik maak van internet en in totaal voor 150 Kbyte/sec download en niets upload blijkt volgens 5 verschillende tests mijn downloadsnelheid op die van anderhalve ISDN-lijn te liggen.
Als ik een kennis(ADSL van KPN 8Mb) eenzelfde bestand laat downloaden als ik, van zelfde IP dan ligt zijn snelheid vele malen hoger. Dit drie maal getest.
Dit terwijl ik een tot 20 mb abonnement heb.
Ik ben NIET tevreden over On-line. U kunt niet het beloofde product leveren. Ik stel U dan ook in gebreke.
Aangezien in het verleden niet is gebleken dat het product is verbeterd,verwacht ik dat voor de toekomst ook niet.
Ik ga er van uit dat U met een passende oplossing komt. Ontbinding van het contract en (deels) restitutie van door mij betaalde abonnementsgelden.
Rest mij nog te zeggen dat het toenmalige Wanadoo ADSL-lite wel goed beviel.
Hans