VistaPrint
Geplaatst: 02 nov 2008 15:58
Beste mensen.
Hebt u ook ervaring met die MOOIE "gratis" visitekaartjes van VistaPrint
Als ik vragen stel aan deze firma, krijg ik GEEN antwoord
Dit na herhaalde keren mailen, nog steeds GEEN antwoord.
Fijn dacht ik, leuk deze zg. gratis kaartjes.
De eerst 250 visite kaartjes kreeg ik gratis en ik besloot de 2de 250 ook tegen betaling te bestellen voor € 6,95 ( voor zover ik denk te weten)
In eerste instantie bestelde ik ook een stempel, maar wilde bij nader inzien dit toch maar niet doen
Uiteraard wilde ik het "vinkje" verwijderen, maar dit lukte van Geen "kanten"
Om nu een lang verhaal kort te houden, zat ik uiteindelijk voor ruim €35 in het schip In dit bedrag zat NB! € 8,35 verzendkosten.
Verder wilde ik nog een reeks andere "gratis" visitekaartjes bestellen, maar dit ging helemaal niet
Tegen wil en dank moest ik allerlei verschillende artikelen nemen, die ik HELEMAAL NIET wilde hebben
Weer een mail gestuurd en u raadt het al weer GEEN antwoord
Aan het einde van de 2de bestelling heb ik mijn winkelwagentje geleegd, zodat ik NIET weer voor ruim € 35,-- het schip in ging.
Wat het meest schandalig is van dit hele gebeuren, is dat ik MIJN geld NIET kan laten terugboeken, want zoals de ABN/AMRO bank mij vertlelde, heeft de bank GEEN "stornorecht"
Ik ben definitief mijn geld kwijt en kan het dus NIET terug krijgen.
Ik kon dus NIET van de gehele bestelling afkomen
Wie weet raad, tegen deze wanpraktijken.
Knorry
Hebt u ook ervaring met die MOOIE "gratis" visitekaartjes van VistaPrint
Als ik vragen stel aan deze firma, krijg ik GEEN antwoord
Dit na herhaalde keren mailen, nog steeds GEEN antwoord.
Fijn dacht ik, leuk deze zg. gratis kaartjes.
De eerst 250 visite kaartjes kreeg ik gratis en ik besloot de 2de 250 ook tegen betaling te bestellen voor € 6,95 ( voor zover ik denk te weten)
In eerste instantie bestelde ik ook een stempel, maar wilde bij nader inzien dit toch maar niet doen
Uiteraard wilde ik het "vinkje" verwijderen, maar dit lukte van Geen "kanten"
Om nu een lang verhaal kort te houden, zat ik uiteindelijk voor ruim €35 in het schip In dit bedrag zat NB! € 8,35 verzendkosten.
Verder wilde ik nog een reeks andere "gratis" visitekaartjes bestellen, maar dit ging helemaal niet
Tegen wil en dank moest ik allerlei verschillende artikelen nemen, die ik HELEMAAL NIET wilde hebben
Weer een mail gestuurd en u raadt het al weer GEEN antwoord
Aan het einde van de 2de bestelling heb ik mijn winkelwagentje geleegd, zodat ik NIET weer voor ruim € 35,-- het schip in ging.
Wat het meest schandalig is van dit hele gebeuren, is dat ik MIJN geld NIET kan laten terugboeken, want zoals de ABN/AMRO bank mij vertlelde, heeft de bank GEEN "stornorecht"
Ik ben definitief mijn geld kwijt en kan het dus NIET terug krijgen.
Ik kon dus NIET van de gehele bestelling afkomen
Wie weet raad, tegen deze wanpraktijken.
Knorry