Vodafone opzeggen?
Geplaatst: 03 nov 2008 21:33
Mijn vodafone-abonnement loopt over 2 maanden af. Nu hoorde ik van mijn zus dat haar abonnement stilzwijgend doorging. Dus ik ging uitzoeken hoe dat zat. Blijkt inderdaad dat ik mijn abonnement 3 maanden voor het afloopt moet opzeggen. En ik maar denken dat ik een contract voor 2 jaar had getekend.
Nu ben ik dus al een maand te laat met opzeggen. Het gaat mij niet zozeer om nog een maand 20 euro, maar heb gewoon geen zin om die vodafone nog maar iets te betalen. Ik was de 1ste maand van mijn abonnement al van plan om na die 2 jaar niet bij vodafone door te gaan. Dat gevoel werd naarmate de tijd steeds erger i.v.m. valse voorlichting. Elke vodafone medewerker zegt weer wat anders, aan de telefoon en in de winkel. En dus nu dit weer....
Ik heb dus gelijk de vodafone-lijn gebeld toen ik hier achter kwam. De dame aan de telefoon wou natuurlijk graag dat ik mijn abonnement verlengde
Ik moest natuurlijk wel even vertellen waarom ik niet wilde verlengen. Na mijn verhaal leek deze dame mij zelfs te begrijpen en ik vroeg hoe ik had moeten weten dat ik 3 maanden van tevoren moet opzeggen. Ze zei dat ze dat in de winkel hadden moeten vertellen, maar dat hadden ze natuurlijk niet gedaan.....
Hebben meer mensen dit probleem gehad?
Kan je er nog wat aan doen of zit ik dus gewoon een extra maand aan het contract vast?
Nu ben ik dus al een maand te laat met opzeggen. Het gaat mij niet zozeer om nog een maand 20 euro, maar heb gewoon geen zin om die vodafone nog maar iets te betalen. Ik was de 1ste maand van mijn abonnement al van plan om na die 2 jaar niet bij vodafone door te gaan. Dat gevoel werd naarmate de tijd steeds erger i.v.m. valse voorlichting. Elke vodafone medewerker zegt weer wat anders, aan de telefoon en in de winkel. En dus nu dit weer....
Ik heb dus gelijk de vodafone-lijn gebeld toen ik hier achter kwam. De dame aan de telefoon wou natuurlijk graag dat ik mijn abonnement verlengde
Ik moest natuurlijk wel even vertellen waarom ik niet wilde verlengen. Na mijn verhaal leek deze dame mij zelfs te begrijpen en ik vroeg hoe ik had moeten weten dat ik 3 maanden van tevoren moet opzeggen. Ze zei dat ze dat in de winkel hadden moeten vertellen, maar dat hadden ze natuurlijk niet gedaan.....
Hebben meer mensen dit probleem gehad?
Kan je er nog wat aan doen of zit ik dus gewoon een extra maand aan het contract vast?