Bizar! 8 jaar na opzegging nog jaarlijks gefactureerd!
Geplaatst: 03 nov 2008 21:46
Het volgende heeft zich deze week bij mij voorgedaan:
Aangezien ik de laatse jaren veel in het buitenland verblijf heb ik weinig kijk op af en bijschrijvingen bij mijn bank!
Tot mijn grote onsteltenis vond ik deze week tijdens het doorbladeren hiervan, een afschrijving van KPN internet van € 72,20.
Bij nader inzien blijkt dat ik de afgelopen 7 of 8 jaar elk jaar ben gefactureerd door Planet/KPN met eenzelfde bedrag!
En dit terwijl ik al die tijd niet meer op het betreffende adres woon!
Ik heb toendertijd het abonnement bij planet telefonisch opgezegd en heb hier geen bewijs voor.
Bij KPN heb ik na enkele dagen zoeken/wachten/frustratie, eindelijk een luisterend oor gevonden, welke mij naar de onmogelijk bereikbare opzeggings afdeling heeft kunnen doorverbinden.
Hier ben ik uiteindelijk opgezegd van mijn abbonnement, een schriftelijk bewijs is mij wederom niet toegekend.
Het luisterend oor heeft ook voor mij een klacht opgesteld en mijn telefoonnummer bijgevoegd.
Ik zal zo spoedig mogelijk worden teruggebeld.
Vraag: Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt?
Het gaat hier dus om een bedrag van zo'n € 600,- welke van mijn rekening is afgeschreven in de afgelopen 8 jaar!
Ik heb bewijs dat ik verhuisd ben toendertijd en KPN heeft al die tijd klakkeloos de incasso door laten lopen.
Conclusie: Hoe ga ik dit aanpakken? want je snapt natuurlijk dat ik dat geld gerestitueerd wil hebben!
Wordt vervolgd.
Maikel
Aangezien ik de laatse jaren veel in het buitenland verblijf heb ik weinig kijk op af en bijschrijvingen bij mijn bank!
Tot mijn grote onsteltenis vond ik deze week tijdens het doorbladeren hiervan, een afschrijving van KPN internet van € 72,20.
Bij nader inzien blijkt dat ik de afgelopen 7 of 8 jaar elk jaar ben gefactureerd door Planet/KPN met eenzelfde bedrag!
En dit terwijl ik al die tijd niet meer op het betreffende adres woon!
Ik heb toendertijd het abonnement bij planet telefonisch opgezegd en heb hier geen bewijs voor.
Bij KPN heb ik na enkele dagen zoeken/wachten/frustratie, eindelijk een luisterend oor gevonden, welke mij naar de onmogelijk bereikbare opzeggings afdeling heeft kunnen doorverbinden.
Hier ben ik uiteindelijk opgezegd van mijn abbonnement, een schriftelijk bewijs is mij wederom niet toegekend.
Het luisterend oor heeft ook voor mij een klacht opgesteld en mijn telefoonnummer bijgevoegd.
Ik zal zo spoedig mogelijk worden teruggebeld.
Vraag: Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt?
Het gaat hier dus om een bedrag van zo'n € 600,- welke van mijn rekening is afgeschreven in de afgelopen 8 jaar!
Ik heb bewijs dat ik verhuisd ben toendertijd en KPN heeft al die tijd klakkeloos de incasso door laten lopen.
Conclusie: Hoe ga ik dit aanpakken? want je snapt natuurlijk dat ik dat geld gerestitueerd wil hebben!
Wordt vervolgd.
Maikel