Opzegging abonnement bij Het Net
Geplaatst: 06 nov 2008 12:09
Hallo Redactie,
Omdat ik helemaal radeloos geworden ben van Het Net van KPN wil ik dit aan jullie doorgeven. Medio september heb ik op de internetside van Het Net een verhuisbericht ingevuld. Op de hun site kon ik geen opzegging vinden. Omdat wij gaan verhuizen naar een park waar geen netwerk van KPN ligt, kan ik niets anders dan opzeggen. Ik heb wel meer dan 20 maal contact gehad met KPN. Werd steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Bij KPN beweren zij n.l. dat een aansluiting wel mogelijk is en daarom kan ik niet opzeggen. Er werd mij zelfs door een medewerker gevraagd of zij dan geen kabel konden aanleggen. Dit staat het park echter niet toe. Steeds werd mij verteld dat ik na 10 werkdagen een bevestiging van de opzegging zou krijgen. Steeds na het verstrijken van de termijn gebeld. In hun systeem bleek "in behandeling" te staan en dan blijkt het onmogelijk je abonnement op te zeggen. Vanmorgen bij het 6e telefoontje bleek een mevrouw bereid te zijn mij een nummer door te geven, waar het probleem misschien zou kunnen worden opgelost. Dit was de afdeling monteurs. Deze meneer vertelde mij dat ik niet kan opzeggen, omdat ik een jaarcontract heb (is mij niet bekend) en dat ik tot eind dit jaar de kosten moet betalen en als zij dan zien dat de verhuizing niet mogelijk is, het abonnement alsnog wordt beeindigd. De reclame van Het Net klopt dus niet. Ik zit niet in de gevangenis, maar kan op een normale manier niet van mijn abonnement af. Wij hebben vanmorgen kaarten verstuurd naar Het Net met intrekking van de automatische betalingen per 01-12-2008. Dan woon ik n.l. niet meer op het aansluitingsadres.
Je hebt al zoveel stress bij een verhuizing en dan kan je dit er echt niet bij hebben.
Mijn adres tot 30 november is; Ratelaar 57
2923 GG Krimpen a/d IJssel
Nieuw Adres per 1 december ; Nieuwlandseweg 102
4697 RK Sint Annaland
Heb ik de juiste handelingen verricht en heeft u suggesties wat ik nog meer kan doen?
Vast heel hartelijl bedankt voor de door u te nemen moeite.
Groeten,
Arlie Baas
Omdat ik helemaal radeloos geworden ben van Het Net van KPN wil ik dit aan jullie doorgeven. Medio september heb ik op de internetside van Het Net een verhuisbericht ingevuld. Op de hun site kon ik geen opzegging vinden. Omdat wij gaan verhuizen naar een park waar geen netwerk van KPN ligt, kan ik niets anders dan opzeggen. Ik heb wel meer dan 20 maal contact gehad met KPN. Werd steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Bij KPN beweren zij n.l. dat een aansluiting wel mogelijk is en daarom kan ik niet opzeggen. Er werd mij zelfs door een medewerker gevraagd of zij dan geen kabel konden aanleggen. Dit staat het park echter niet toe. Steeds werd mij verteld dat ik na 10 werkdagen een bevestiging van de opzegging zou krijgen. Steeds na het verstrijken van de termijn gebeld. In hun systeem bleek "in behandeling" te staan en dan blijkt het onmogelijk je abonnement op te zeggen. Vanmorgen bij het 6e telefoontje bleek een mevrouw bereid te zijn mij een nummer door te geven, waar het probleem misschien zou kunnen worden opgelost. Dit was de afdeling monteurs. Deze meneer vertelde mij dat ik niet kan opzeggen, omdat ik een jaarcontract heb (is mij niet bekend) en dat ik tot eind dit jaar de kosten moet betalen en als zij dan zien dat de verhuizing niet mogelijk is, het abonnement alsnog wordt beeindigd. De reclame van Het Net klopt dus niet. Ik zit niet in de gevangenis, maar kan op een normale manier niet van mijn abonnement af. Wij hebben vanmorgen kaarten verstuurd naar Het Net met intrekking van de automatische betalingen per 01-12-2008. Dan woon ik n.l. niet meer op het aansluitingsadres.
Je hebt al zoveel stress bij een verhuizing en dan kan je dit er echt niet bij hebben.
Mijn adres tot 30 november is; Ratelaar 57
2923 GG Krimpen a/d IJssel
Nieuw Adres per 1 december ; Nieuwlandseweg 102
4697 RK Sint Annaland
Heb ik de juiste handelingen verricht en heeft u suggesties wat ik nog meer kan doen?
Vast heel hartelijl bedankt voor de door u te nemen moeite.
Groeten,
Arlie Baas