Tele2 Compleet
Geplaatst: 06 nov 2008 15:31
Een vraag van mij, zijn er mensen die hetzelfde als ik meegemaakt hebben met Tele2 Compleet 20MB.
En hebben jullie evt tips voor mij?
Hier kort het verhaal.
Ik ben vanaf begin augustus al bezig om van tele2 Compleet 20Mb af te komen. Zij hebben mij deze "supermooie" aanbieding gedaan onder het mom van, voor u als vaste klant deze mooie aanbieding, sneller internet voor hetzelfde bedrag als dat u nu per maand betaald.
Alleen waren ze vergeten te melden in het gesprek dat het om een nieuw contact ging. Beetje vervelend want nu blijkt dat ik er voor 2 jaar!! aan vast zit.
Ik weet 100% zeker dat mij dat in het telefoongesprek niet verteld is (anders was ik er echt niet aan begonnen) Daarom heb ik dus direkt gevraagd om dat bandje van het telefoongesprek, het is nu 6/11/2008 en na diverse telefoongesprekken met tele2, waarin ik steeds opnieuw mijn verhaal weer moest doen, kreeg ik te horen dat ik nog even moest wachten. Zoals jullie zullen begrijpen raak mijn geduld nu toch wel bijna op....
gr. een niet zo tevreden klant van Tele2
En hebben jullie evt tips voor mij?
Hier kort het verhaal.
Ik ben vanaf begin augustus al bezig om van tele2 Compleet 20Mb af te komen. Zij hebben mij deze "supermooie" aanbieding gedaan onder het mom van, voor u als vaste klant deze mooie aanbieding, sneller internet voor hetzelfde bedrag als dat u nu per maand betaald.
Alleen waren ze vergeten te melden in het gesprek dat het om een nieuw contact ging. Beetje vervelend want nu blijkt dat ik er voor 2 jaar!! aan vast zit.
Ik weet 100% zeker dat mij dat in het telefoongesprek niet verteld is (anders was ik er echt niet aan begonnen) Daarom heb ik dus direkt gevraagd om dat bandje van het telefoongesprek, het is nu 6/11/2008 en na diverse telefoongesprekken met tele2, waarin ik steeds opnieuw mijn verhaal weer moest doen, kreeg ik te horen dat ik nog even moest wachten. Zoals jullie zullen begrijpen raak mijn geduld nu toch wel bijna op....
gr. een niet zo tevreden klant van Tele2