Pagina 1 van 1

Tele2 storing

Geplaatst: 06 nov 2008 19:06
door henry bouw
Dag,

ik heb mijn internet en vaste telefonie bij Tele2. :evil:
Maar ik zit nu al meer dan 5 weken zonder.
inmiddels zijn er 3 monters mee bezig geweest maar nog steeds niks.
Dus mijn vertrouwen in Tele2 is wel voorbij.
En als je zelf niet belt dan gebeurt er helemaal niks.ik zou ook terug gebeld worden voor een duo afspraak. Maar heb tot nu toe ook nog niks gehoort terwijl ik 2 tijden door gegeven heb voor morgen dat ik thuis zou zijn voor de monteurs. :oops:

O ja mijn vaste lasten vergeten ze niet om af te schrijven. :evil:

Groetjes Henry Bouw

Re: Tele2 storing

Geplaatst: 07 nov 2008 15:14
door TdeHond
U kunt op grond van de wet de vaste lasten terug vorderen inclusief vervolg kosten ( mobiel bellen naar een helpdesk.
Doe dit aangetekend. kopie van brief.
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g
U kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven).

["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd .
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat

Re: Tele2 storing

Geplaatst: 10 nov 2008 21:24
door kniks
Als u langer dan een maand storing heeft, mag u kosteloos opzeggen. Ieder ISP heeft 1 maand de tijd om een probleem op te lossen volgens de wet. Zo niet mag het contract kosteloos ontbonden worden.