Vodafone
Geplaatst: 10 nov 2008 14:52
Hallo beste kijkers van tros radar en lezers van dit forum
Graag uw aandacht voor het volgende.
09-10-2008 ben ik door een van de medewerkers tel. Benaderd om eventueel te veranderen van een mobiele telefoon. Er werden mij diverse telefoons aangeboden.
De eerste keuze was voor mij de Samsung J 700, Maar bij nader inzien wilde ik toch graag een andere telefoon, Dit verzoek heb ik een uur na de tijd telefonisch gedaan
Ook heb ik aangegeven dat ik wanneer er zaken zouden worden gedaan ik te allen tijde mijn eigen nummer wilde behouden.
medewerkster heeft mij gezegd dat ze mij later op de middag terug wilde bellen om te vragen wat ik zou willen. Echter er is niet gebeld.
Een dag later heb ik zelf gebeld, na 30 minuten werd er eindelijk opgenomen, met mijn mededeling dat ik wanneer ik zaken zou gaan doen, ik niet zou gaan voor de Samsung J 700, In dit gesprek werd ik zeker drie keer door verbonden met een andere collega omdat de een niet wist hoe het andere moest handelen. Uiteindelijk werd de verbinding verbroken.
11-10-2008 valt er bij mij een brief in de bus met de mededeling dat ik werd bedank voor het afsluiten van een abonnement. Hiervoor heb ik echter nooit toestemming gegeven.
Opnieuw heb ik gebeld met VODAFONE, weer enkele 30 minuten gewacht, en weer van kastje naar de muur gestuurd, en opnieuw met de mededeling dat ik wel terug gebeld zou worden, maar al wat komt, geen telefoon van VODAFONE.
Daarna was de maat bij mij vol,ik heb boos een email gestuurd om mijn ongenoegen door te geven. Heb steeds gezegd dat ik te allen tijde mijn eigen tel. Nummer wilde behouden , ze trekken zich nergens ook maar iets van aan . Hebt ze ook geen enkele bevestiging gegeven over een te leveren toestel ,VODAVONE doet maar wat. Heb ook verteld dat ik het vertrouwen in VODAFONE volledig ben verloren.
VODAVONE heeft ongevraagd, mijn telefoonnummer afgenomen, dit noem ik de spuitgaten uitlopen, Wat moet ik nu.
Heb nu een andere telefoon moeten kopen omdat VODAFONE mij niet in de gelegenheid heeft gesteld om mijn wensen kenbaar te maken. Helaas.
Ben op dit moment nog steeds mijn nummer kwijt door het zootje ongeregelt bij voda fone
Kan dit verhaal nog groter maken want ik ben nu nog steeds bezig mijn nummer terug te moeten krijgen maar dan wel bij een andere mobiele aanbieder maar door voda fone word dit nog steeds tegen gehouden waar ik niet om heb gevraagt
AUB radar ga hier ook even weer tijd aan besteden
want dit is niet normaal meer hoe ze bij voda fone met de mensen om gaan
Graag u reactie
Harry Derks
Graag uw aandacht voor het volgende.
09-10-2008 ben ik door een van de medewerkers tel. Benaderd om eventueel te veranderen van een mobiele telefoon. Er werden mij diverse telefoons aangeboden.
De eerste keuze was voor mij de Samsung J 700, Maar bij nader inzien wilde ik toch graag een andere telefoon, Dit verzoek heb ik een uur na de tijd telefonisch gedaan
Ook heb ik aangegeven dat ik wanneer er zaken zouden worden gedaan ik te allen tijde mijn eigen nummer wilde behouden.
medewerkster heeft mij gezegd dat ze mij later op de middag terug wilde bellen om te vragen wat ik zou willen. Echter er is niet gebeld.
Een dag later heb ik zelf gebeld, na 30 minuten werd er eindelijk opgenomen, met mijn mededeling dat ik wanneer ik zaken zou gaan doen, ik niet zou gaan voor de Samsung J 700, In dit gesprek werd ik zeker drie keer door verbonden met een andere collega omdat de een niet wist hoe het andere moest handelen. Uiteindelijk werd de verbinding verbroken.
11-10-2008 valt er bij mij een brief in de bus met de mededeling dat ik werd bedank voor het afsluiten van een abonnement. Hiervoor heb ik echter nooit toestemming gegeven.
Opnieuw heb ik gebeld met VODAFONE, weer enkele 30 minuten gewacht, en weer van kastje naar de muur gestuurd, en opnieuw met de mededeling dat ik wel terug gebeld zou worden, maar al wat komt, geen telefoon van VODAFONE.
Daarna was de maat bij mij vol,ik heb boos een email gestuurd om mijn ongenoegen door te geven. Heb steeds gezegd dat ik te allen tijde mijn eigen tel. Nummer wilde behouden , ze trekken zich nergens ook maar iets van aan . Hebt ze ook geen enkele bevestiging gegeven over een te leveren toestel ,VODAVONE doet maar wat. Heb ook verteld dat ik het vertrouwen in VODAFONE volledig ben verloren.
VODAVONE heeft ongevraagd, mijn telefoonnummer afgenomen, dit noem ik de spuitgaten uitlopen, Wat moet ik nu.
Heb nu een andere telefoon moeten kopen omdat VODAFONE mij niet in de gelegenheid heeft gesteld om mijn wensen kenbaar te maken. Helaas.
Ben op dit moment nog steeds mijn nummer kwijt door het zootje ongeregelt bij voda fone
Kan dit verhaal nog groter maken want ik ben nu nog steeds bezig mijn nummer terug te moeten krijgen maar dan wel bij een andere mobiele aanbieder maar door voda fone word dit nog steeds tegen gehouden waar ik niet om heb gevraagt
AUB radar ga hier ook even weer tijd aan besteden
want dit is niet normaal meer hoe ze bij voda fone met de mensen om gaan
Graag u reactie
Harry Derks