mobiel internet van telfort
Geplaatst: 12 nov 2008 09:23
Ik heb problemen met mobiel internet van telfort..
Ik werd destijds gebeld voor verlenging van mijn abonnement,ik heb toen een mobiel internet abonnement opgenomen in mijn bundel.
specifiek heb ik gevraagd wanneer ik er gebruik van kon maken,deze dame vertelde mij dat ik er direct gebruik van kon maken.Ik hoefde niet te wachten tot de datum van het contract zou overlopen in het nieuwe contract.
Zo gezegd en gedaan.Nieuwe telefoon binnen,sms gekregen met instellingen en ik kon gebruik maken van onbeperkt internetten...
tot 3 weken geleden er een bedrag van 1351 euries van mijn rekening was afgeschreven!!!!!!!!!!!!!!!!!!! schrok me wild...
Ik heb gelijk gebeld met telfort,bleek dus dat het nieuwe abonnement met onbeperkt mobiel internetten wel pas inging op de contractdatum...pfffff in de kleine lettertjes van het contract staat dat ik een sms zou krijgen wanneer ik gebruik kon maken van de nieuwe diensten..deze heb ik trouwens nooit gekregen...
Nu kreeg ik gisteren een nieuwe rekening online...blijkt dat er nog eens 850 euro word berekend wegens gebruik internet.
Dat is 2200 euro in 2 maanden tijd!!!!!!!!!!
Er zijn nu 2 klachten ingediend,bij de eerste klacht werd me verteld door een medewerker van telfort dat dit al de 3de keer dezelfde klacht was voor die dag..
ik ben al 6 jaar klant bij telfort nog nooit geen problemen gehad.nog nooit was mijn rekening hoger dan 100 euro (alleen tijdens vakanties zulke hoge rekeningen)
Had telfort mij niet op de hoogte moeten brengen tijdens deze maanden?wegens megaverbruik van internet??
ook vertelde de csragent dat onbeperkt niet onbeperkt is.fair use policy...Okeej dan,dat was me dus ook niet verteld door dame van de aansmeer afdeling...Ik vroeg hem wat het verbruik dan mag zijn?? nou dat kon hij me niet vertellen,dat werd achteraf per maand door telfort berekend en dan weer doorberekend naar de klant..
Kortom wat een ellende zeg!!!!!
duur abonnement (wat op zich goedkoop lijkt 10 euro per maand)
het lijkt leuk,maar is een duidelijke kat in de zak!!!!!
wat kunnen wij hier nog meer aan doen?
en zijn er nog meer mensen met zulke zelfde klachten???
mvgr Lea
Ik werd destijds gebeld voor verlenging van mijn abonnement,ik heb toen een mobiel internet abonnement opgenomen in mijn bundel.
specifiek heb ik gevraagd wanneer ik er gebruik van kon maken,deze dame vertelde mij dat ik er direct gebruik van kon maken.Ik hoefde niet te wachten tot de datum van het contract zou overlopen in het nieuwe contract.
Zo gezegd en gedaan.Nieuwe telefoon binnen,sms gekregen met instellingen en ik kon gebruik maken van onbeperkt internetten...
tot 3 weken geleden er een bedrag van 1351 euries van mijn rekening was afgeschreven!!!!!!!!!!!!!!!!!!! schrok me wild...
Ik heb gelijk gebeld met telfort,bleek dus dat het nieuwe abonnement met onbeperkt mobiel internetten wel pas inging op de contractdatum...pfffff in de kleine lettertjes van het contract staat dat ik een sms zou krijgen wanneer ik gebruik kon maken van de nieuwe diensten..deze heb ik trouwens nooit gekregen...
Nu kreeg ik gisteren een nieuwe rekening online...blijkt dat er nog eens 850 euro word berekend wegens gebruik internet.
Dat is 2200 euro in 2 maanden tijd!!!!!!!!!!
Er zijn nu 2 klachten ingediend,bij de eerste klacht werd me verteld door een medewerker van telfort dat dit al de 3de keer dezelfde klacht was voor die dag..
ik ben al 6 jaar klant bij telfort nog nooit geen problemen gehad.nog nooit was mijn rekening hoger dan 100 euro (alleen tijdens vakanties zulke hoge rekeningen)
Had telfort mij niet op de hoogte moeten brengen tijdens deze maanden?wegens megaverbruik van internet??
ook vertelde de csragent dat onbeperkt niet onbeperkt is.fair use policy...Okeej dan,dat was me dus ook niet verteld door dame van de aansmeer afdeling...Ik vroeg hem wat het verbruik dan mag zijn?? nou dat kon hij me niet vertellen,dat werd achteraf per maand door telfort berekend en dan weer doorberekend naar de klant..
Kortom wat een ellende zeg!!!!!
duur abonnement (wat op zich goedkoop lijkt 10 euro per maand)
het lijkt leuk,maar is een duidelijke kat in de zak!!!!!
wat kunnen wij hier nog meer aan doen?
en zijn er nog meer mensen met zulke zelfde klachten???
mvgr Lea