Pagina 1 van 1
KPN een pluim
Geplaatst: 14 nov 2008 14:04
door Gerrypsp
Ook ik kreeg die aanbieding in Juli en wilde van mijn Planet Internetplusbellen-comfort naar KPN Internetplusbellen extra. Het bleek dat dit niet mogelijk was en na een hoop ergenis heb ik KPN opgezegd.
NU de Pluim
Mijn laatste factuur van KPN is netjes berekend en verrekend. Dus dit mag dan ook verteld worden.
hihihihi:

er gaat eens wat goed!!!

Groetjes Gerry
Re: KPN een pluim
Geplaatst: 14 nov 2008 17:39
door Big-V
Ik neem aan dat dit cynisch is bedoeld? Want dat er iets niet fout gaat, is op zich geen "pluim" waard, lijkt me.
Maar natuurlijk wel prettig dat je geen problemen hebt ondervonden.
Re: KPN een pluim
Geplaatst: 14 nov 2008 21:10
door bodejosm43
Bij sommige bedrijven is het juist WEL een pluim waard, als er bij de afhandeling van een klacht, overname van een abonnement of wat dan ook, dingen gaan zoals ze moeten gaan.
In dit geval is die pluim dus op zijn plaats.
En ja, dit is zeer cynisch bedoeld
Re: KPN een pluim
Geplaatst: 15 nov 2008 08:01
door TdeHond
Het is fijn om te lezen dat een provider erin geslaagd is om de overzetting ook financieel goed te verwerken! Heel bijzonder!
