Ziggo "klanten service"
Geplaatst: 15 nov 2008 20:49
Ik probeer met mijn computer en faxmodem faxen te versturen. Ik heb een Ziggo all in one pakket, dus ook telefoon.
Het versturen van faxen lukt niet en daarom stel ik Ziggo de volgende vraag.
Hun reacties daarop doe ik er meteen bij.
Sent: Thursday, November 13, 2008 5:09 PM
Subject: Ziggo
Ik kan niet via mijn computer en faxmodem een fax te versturen langs de telefoonlijn.
Is mijn modem (Sweex MO001 inwendige modem) misschien niet geschikt daarvoor?
Als dit het geval is, welk modem is dan wèl geschikt?
Mijn besturingsprogramma is W-XP.
Ik denk namelijk niet dat versturen van faxen via Ziggo telefoonlijn niet mogelijk is.
Gaarne uw advies waarvoor bij voorbaat dank,
Reactie van Ziggo:
Geachte heer/mevrouw
Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC1783 - Vraag - Telefonie - Wijzigen voicemail/wisselgesprek/nummerweergave".
Ik kan uit uw vraag niet duidelijk krijgen wat nou precies het probleem is. Windows xp kent wel een ingebouwd programma om een fax te versturen maar op de manier zoals u die nu uitlegd kan dat niet.
Hopende u hierbij voldoende voldoende te hebben geinformeerd.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Stoop, Nathalie van der
Afdeling Klantenservice
Ziggo
Tweede poging:
15 November 2008, Den Helder
Ik stelde op 13 nov. ll onderstaande vraag:
Ik kan niet via mijn computer en faxmodem een fax te versturen langs de telefoonlijn.
Is mijn modem (Sweex MO001 inwendige modem) misschien niet geschikt daarvoor?
Als dit het geval is, welk modem is dan wèl geschikt?
Mijn besturingsprogramma is W-XP.
Ik denk namelijk niet dat versturen van faxen via Ziggo telefoonlijn niet mogelijk is.
Gaarne uw advies waarvoor bij voorbaat dank,
Op deze vraag kreeg ik het volgende antwoord:
Geachte heer/mevrouw
Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC1783 - Vraag - Telefonie - Wijzigen voicemail/wisselgesprek/nummerweergave".
Ik kan uit uw vraag niet duidelijk krijgen wat nou precies het probleem is. Windows xp kent wel een ingebouwd programma om een fax te versturen maar op de manier zoals u die nu uitlegd kan dat niet.
Hopende u hierbij voldoende voldoende te hebben geinformeerd.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie
Stoop, Nathalie van der
Afdeling Klantenservice
Ziggo
Is er misschien een andere medewerker bij de helpdesk die wèl kan vertellen of er een speciaal modem nodig is om via Ziggo's telefoonlijn een fax te versturen en zoja welke?
Is het sowieso mogelijk te faxen via de digitale telefoonlijn?
Het systematisch doorverwijzen naar uw telefoon nummer als antwoord op een vraag is vrij irritant.
Ik ontvang graag een fatsoenlijk antwoord van U.
Met vriendelijke groet,
Tweede reactie:
Geachte heer/mevrouw,
Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC1783 - Vraag - Telefonie - Algemene informatie: Abonnement".
Het is in oud Multikabel gebied nog niet mogelijk om een tweede telefoonlijn te krijgen en die te gebruiken om een fax aan te sluiten.
Met uw eerste telefoonlijn kunt u wel faxen, deze mogelijkheid is alleen niet iets wat wij ondersteunen.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
J. Meeldijk
Afdeling Klantenservice
Ziggo
Zijn er nog meer klanten die zulke nietszeggende antwoorden ontvangen vergezeld van de steevaste verwijzing naar het telefoonnummer? Van een klantenservice mag men toch iets beters verwachten?
Het versturen van faxen lukt niet en daarom stel ik Ziggo de volgende vraag.
Hun reacties daarop doe ik er meteen bij.
Sent: Thursday, November 13, 2008 5:09 PM
Subject: Ziggo
Ik kan niet via mijn computer en faxmodem een fax te versturen langs de telefoonlijn.
Is mijn modem (Sweex MO001 inwendige modem) misschien niet geschikt daarvoor?
Als dit het geval is, welk modem is dan wèl geschikt?
Mijn besturingsprogramma is W-XP.
Ik denk namelijk niet dat versturen van faxen via Ziggo telefoonlijn niet mogelijk is.
Gaarne uw advies waarvoor bij voorbaat dank,
Reactie van Ziggo:
Geachte heer/mevrouw
Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC1783 - Vraag - Telefonie - Wijzigen voicemail/wisselgesprek/nummerweergave".
Ik kan uit uw vraag niet duidelijk krijgen wat nou precies het probleem is. Windows xp kent wel een ingebouwd programma om een fax te versturen maar op de manier zoals u die nu uitlegd kan dat niet.
Hopende u hierbij voldoende voldoende te hebben geinformeerd.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Stoop, Nathalie van der
Afdeling Klantenservice
Ziggo
Tweede poging:
15 November 2008, Den Helder
Ik stelde op 13 nov. ll onderstaande vraag:
Ik kan niet via mijn computer en faxmodem een fax te versturen langs de telefoonlijn.
Is mijn modem (Sweex MO001 inwendige modem) misschien niet geschikt daarvoor?
Als dit het geval is, welk modem is dan wèl geschikt?
Mijn besturingsprogramma is W-XP.
Ik denk namelijk niet dat versturen van faxen via Ziggo telefoonlijn niet mogelijk is.
Gaarne uw advies waarvoor bij voorbaat dank,
Op deze vraag kreeg ik het volgende antwoord:
Geachte heer/mevrouw
Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC1783 - Vraag - Telefonie - Wijzigen voicemail/wisselgesprek/nummerweergave".
Ik kan uit uw vraag niet duidelijk krijgen wat nou precies het probleem is. Windows xp kent wel een ingebouwd programma om een fax te versturen maar op de manier zoals u die nu uitlegd kan dat niet.
Hopende u hierbij voldoende voldoende te hebben geinformeerd.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie
Stoop, Nathalie van der
Afdeling Klantenservice
Ziggo
Is er misschien een andere medewerker bij de helpdesk die wèl kan vertellen of er een speciaal modem nodig is om via Ziggo's telefoonlijn een fax te versturen en zoja welke?
Is het sowieso mogelijk te faxen via de digitale telefoonlijn?
Het systematisch doorverwijzen naar uw telefoon nummer als antwoord op een vraag is vrij irritant.
Ik ontvang graag een fatsoenlijk antwoord van U.
Met vriendelijke groet,
Tweede reactie:
Geachte heer/mevrouw,
Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC1783 - Vraag - Telefonie - Algemene informatie: Abonnement".
Het is in oud Multikabel gebied nog niet mogelijk om een tweede telefoonlijn te krijgen en die te gebruiken om een fax aan te sluiten.
Met uw eerste telefoonlijn kunt u wel faxen, deze mogelijkheid is alleen niet iets wat wij ondersteunen.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
J. Meeldijk
Afdeling Klantenservice
Ziggo
Zijn er nog meer klanten die zulke nietszeggende antwoorden ontvangen vergezeld van de steevaste verwijzing naar het telefoonnummer? Van een klantenservice mag men toch iets beters verwachten?