Pagina 1 van 1
Klantenservice Montel
Geplaatst: 17 nov 2008 21:42
door Klantenserviceman
No comment
Re: Klantenservice Montel
Geplaatst: 19 nov 2008 01:59
door crazyme
Ik weet echter via via dat de Meubelman niet meer bestaat
Wanneer dit niet klopt kunt u worden aangeklaagd wegens smaad of laster. Beseft u dit ?
Re: Klantenservice Montel
Geplaatst: 19 nov 2008 20:04
door Klantenserviceman
No comment
Re: Klantenservice Montel
Geplaatst: 20 nov 2008 07:55
door 16again
Voor zover ik weet zijn meerdere bedrijven, net als in keukenland, simpelweg eigendom van een en dezelfde persoon/organisatie: Mandemakers.
(Sanders, Montel, Klerkx....)
Service en levering gaat voor aangesloten bedrijven via meubelman.
Dat dit door schaalgrootte voordeel oplevert vind ik niet zo'n punt, wel dat de winkels naast elkaar zitten op de woonboulevard, en de consument denkt keus te hebben.......
Re: Klantenservice Montel
Geplaatst: 20 nov 2008 22:00
door Klantenserviceman
No comment
Re: Klantenservice Montel
Geplaatst: 21 nov 2008 07:30
door 16again
zaken die onder Mandemakers vallen wel gewoon met elkaar concurreren......als klant zeker wel de keuze hebben
Of dat allemaal zo eerlijk gaat....?
Heb al verhalen op het keukenforum gelezen, waar potentiele keukenkopers een mandemaker winkel binnengeweest waren zonder te kopen, om vervolgens persoonlijk gerichte reclame/aanbiedingen thuis te krijgen van andere keukenketens uit mandemakers stal. Daar wordt dus niet zo netjes met persoonsgegevens omgegaan!
Tevens gonst het gerucht dat tijdens een verkoopgesprek, de keukenverkoper tijdens koffie halen even in de computer checkt of je al een eerdere aanbieding hebt gekregen in een andere winkel.......