Wij hebben onze auto geparkeerd bij parkfly - Hotel Chariot en hebben deze teruggekregen met kleine schade!
als je dit bedrijf (Hotel Chariot ) wilt bellen en iemand wilt spreken over de schade dan zijn de mensen van parkfly gewoon niet te bereiken of op vakantie. Na weken niets te horen sturen ze je heel simpel een email dat ze niets kunnen doen.
Zet je auto hier niet neer!!! (of je moet schade aan je auto willen)
Mijn auto BMW 320 uit 2004, schade plus minus 400 euro.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pas op voor schade aan uw auto bij Hotel Chariot Parkfly.nl
Re: Pas op voor schade aan uw auto bij Hotel Chariot Parkfly.nl
is dit niet altijd eigen risico ??
Re: Pas op voor schade aan uw auto bij Hotel Chariot Parkfly.nl
En is 1 topic niet genoeg?
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=65659
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=65659
Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.
Re: Pas op voor schade aan uw auto bij Hotel Chariot Parkfly.nl
nee, in hun alg.voorwaarden staat:
6.2Iedere recht van de reiziger op vergoeding van enige schade vervalt indien de afspraak niet terstond, uiterlijk binnen één uur na afloop van de parkeerperiode, bij SchipholParkfly ter plaatse van de balie in hotel Chariot schriftelijk is ingediend.
Alleen als de schade niet zichtbaar is in het donker en onder de modder en je komt er thuis pas achter.
Zij geven ook aan dat alle schades worden gemeld door de chauffeur maar als de schade zo klein is en de chauffeur heeft het niet gemerkt, wat dan?
ik vind het gewoon een trieste zaak als je de auto terug krijgt met binnen en buiten modder en schade. ze gaan gewoon als gekken met je auto om.
ik zet mijn auto NOOIT meer bij parkfly neer!
6.2Iedere recht van de reiziger op vergoeding van enige schade vervalt indien de afspraak niet terstond, uiterlijk binnen één uur na afloop van de parkeerperiode, bij SchipholParkfly ter plaatse van de balie in hotel Chariot schriftelijk is ingediend.
Alleen als de schade niet zichtbaar is in het donker en onder de modder en je komt er thuis pas achter.
Zij geven ook aan dat alle schades worden gemeld door de chauffeur maar als de schade zo klein is en de chauffeur heeft het niet gemerkt, wat dan?
ik vind het gewoon een trieste zaak als je de auto terug krijgt met binnen en buiten modder en schade. ze gaan gewoon als gekken met je auto om.
ik zet mijn auto NOOIT meer bij parkfly neer!
Re: Pas op voor schade aan uw auto bij Hotel Chariot Parkfly.nl
Je moet altijd binnen zo'n redelijk korte termijn melden dat er schade is, ook als je bv. ergens een auto huurt. Anders is niet meer te controleren of de schade wel op die plek is ontstaan en je niet gewoon thuis ergens tegenaan bent gereden.
Re: Pas op voor schade aan uw auto bij Hotel Chariot Parkfly.nl
http://www.parkerenschiphol.com/parkeerbedrijven/?id=87
Ze zijn nog steeds actief en hoe!
De info op de website is al bedriegelijk. Zie de juist door mij gestarte topic.
Let op voor dit bedrijf.
Ze zijn nog steeds actief en hoe!
De info op de website is al bedriegelijk. Zie de juist door mij gestarte topic.
Let op voor dit bedrijf.