slechte Acer Service
Geplaatst: 18 nov 2008 15:58
Op 18 september heb ik een Acer aspire desktop L3600 met windows vista bij wehkamp gekocht. Midden oktober heb ik een printer en webcam geïnstalleerd, en meteen daarna deed de computer behalve internet niets meer, ik kon geen dvd of cd afspelen of branden, de pc gaf als foutmeldings code 39 (iets met het besturingssysteem).
Op 23 oktober werd de pc opgehaald, ik had de desktop samen met de elektrasnoer/adapter ingepakt in de originele verpakking en was bij de acer reparateur in Duitsland op 27 oktober.
29 oktober kreeg ik mijn desktop terug uit Duitsland dit keer was de desktop in een andere doos terug gestuurd, en het ergste van alles, de reparateur had MIJN elektrasnoer/adapter niet meegeleverd en zonder dat doet de dekstop het niet. Dezelfde dag heb ik de callcenter van Acer gebeld en het probleem uitgelegd. Na 20 minuten begreep hij het eindelijk en hij zou zorgen dat het zo snel mogelijk word opgelost.
Vrijdag 31 oktober nog eens gebeld of het goed gaat, krijg ik een vrouw na 10 minuten aan de lijn, zegt ze ik verbind uw door, en meteen werd ik doorgeschakeld naar het antwoord apparaat.
Op 3 november belde ik de callcenter nog een keer en weer werd me gezegd dat het zou worden opgelost.
Op 6 november belde ik de callcenter weer, en nog steeds konden ze niet zeggen waar MIJN elektrasnoer/adapter is gebleven. Dit keer beloofde die meneer dat ik de elektrasnoer/adapter voor 11 november in huis zou hebben. Maar ik zit nu ondertussen 3 weken zonder pc, en nu heb ik hem bijna 2 weken thuis en dan kan ik er nog niets mee doen door die stomme fout van acer.
12 november weer callcenter gebeld, weer zelfde onzin verhaal, we gaan het onderzoeken wordt er weer gezegd. En deze ongein duurt al 2 weken. Als ik nou die draad ergens kon kopen maar zelfs nergens in de winkel verkrijgbaar, en waarom zouy ik weer betalen terwijl het mijn eigen draad is.
14 november een mailtje naar acer gestuurd, nog steeds niets gehoord van ze, oftewel de service van acer word steeds slechter.
Op 23 oktober werd de pc opgehaald, ik had de desktop samen met de elektrasnoer/adapter ingepakt in de originele verpakking en was bij de acer reparateur in Duitsland op 27 oktober.
29 oktober kreeg ik mijn desktop terug uit Duitsland dit keer was de desktop in een andere doos terug gestuurd, en het ergste van alles, de reparateur had MIJN elektrasnoer/adapter niet meegeleverd en zonder dat doet de dekstop het niet. Dezelfde dag heb ik de callcenter van Acer gebeld en het probleem uitgelegd. Na 20 minuten begreep hij het eindelijk en hij zou zorgen dat het zo snel mogelijk word opgelost.
Vrijdag 31 oktober nog eens gebeld of het goed gaat, krijg ik een vrouw na 10 minuten aan de lijn, zegt ze ik verbind uw door, en meteen werd ik doorgeschakeld naar het antwoord apparaat.
Op 3 november belde ik de callcenter nog een keer en weer werd me gezegd dat het zou worden opgelost.
Op 6 november belde ik de callcenter weer, en nog steeds konden ze niet zeggen waar MIJN elektrasnoer/adapter is gebleven. Dit keer beloofde die meneer dat ik de elektrasnoer/adapter voor 11 november in huis zou hebben. Maar ik zit nu ondertussen 3 weken zonder pc, en nu heb ik hem bijna 2 weken thuis en dan kan ik er nog niets mee doen door die stomme fout van acer.
12 november weer callcenter gebeld, weer zelfde onzin verhaal, we gaan het onderzoeken wordt er weer gezegd. En deze ongein duurt al 2 weken. Als ik nou die draad ergens kon kopen maar zelfs nergens in de winkel verkrijgbaar, en waarom zouy ik weer betalen terwijl het mijn eigen draad is.
14 november een mailtje naar acer gestuurd, nog steeds niets gehoord van ze, oftewel de service van acer word steeds slechter.