Achmea Health Center abonnement problemen
Geplaatst: 19 nov 2008 19:55
Hierbij mijn ervaringen met het Achmea Health Center Deventer.
In aug/sept 2007 hebben mijn vriendin en ik een jaar abonnement afgesloten bij Achmea Health Center Deventer. Er werd ons toen niet verteld dat het om een abbo ging met een stilzwijgende verlening.
Het eerste half jaar maakten we er met veel plezier gebruik van maar na April 2008 (verhuizing werk en verhuizing Achmea Health Center zelf) maakten we er geen gebruik meer van.
In Juli 2008 kwamen we er achter dat er een stilzwijgende verlenging aankwam (a 45 euro per maand per persoon). Toen hebben we onze opzegging ingeleverd die op 2 augustus werd verwerkt, Later blijkt dat dit 2 dagen te laat was.
Na veelvuldig telefonisch overleg zijn we overgezet naar een halfjaar abbonnement (zonder onze ondertekening en zonder dat wij er van wisten). Die abbo blijkt duurder te zijn.
De manager Achmea Health Center belde mij zelfs zeer zeer boos op dat ik had gewaagt met mijn abbo probleem te praten met een collega van haar!
Achmea Health Center stuurt mij iedere keer terug naar deze manager en Achmea reageert nergens op.
Zelfs nu zover dat ik geen afschrijving of acceptgiro meer krijg maar automatisch een tweede aanmaning met bedreiging van Incassoburo (en die kosten zijn voor mij ook al is Achmea in de fout gegaan, heerlijk die algemene voorwaarden).
Nog meer gebeurt maar is zo al lang genoeg.
Met Achmea (welke afdeling dan ook) wil ik NOOIT meer iets van doen hebben.
In aug/sept 2007 hebben mijn vriendin en ik een jaar abonnement afgesloten bij Achmea Health Center Deventer. Er werd ons toen niet verteld dat het om een abbo ging met een stilzwijgende verlening.
Het eerste half jaar maakten we er met veel plezier gebruik van maar na April 2008 (verhuizing werk en verhuizing Achmea Health Center zelf) maakten we er geen gebruik meer van.
In Juli 2008 kwamen we er achter dat er een stilzwijgende verlenging aankwam (a 45 euro per maand per persoon). Toen hebben we onze opzegging ingeleverd die op 2 augustus werd verwerkt, Later blijkt dat dit 2 dagen te laat was.
Na veelvuldig telefonisch overleg zijn we overgezet naar een halfjaar abbonnement (zonder onze ondertekening en zonder dat wij er van wisten). Die abbo blijkt duurder te zijn.
De manager Achmea Health Center belde mij zelfs zeer zeer boos op dat ik had gewaagt met mijn abbo probleem te praten met een collega van haar!
Achmea Health Center stuurt mij iedere keer terug naar deze manager en Achmea reageert nergens op.
Zelfs nu zover dat ik geen afschrijving of acceptgiro meer krijg maar automatisch een tweede aanmaning met bedreiging van Incassoburo (en die kosten zijn voor mij ook al is Achmea in de fout gegaan, heerlijk die algemene voorwaarden).
Nog meer gebeurt maar is zo al lang genoeg.
Met Achmea (welke afdeling dan ook) wil ik NOOIT meer iets van doen hebben.