Hallo
Ik heb een mooie Porsche Design P9521 gewonnen en daar heb ik een paar vragen over.
1.Wie van de forumlezers heeft zo'n Porsche telefoon en hoe bevalt die?.
2.Ik ben een jongen en ik heb gelezen dat dit een ladyphone is klopt dat of niet?.
3.Is deze telefoon ook standaard Simlockvrij?.
Alvast bedankt voor de reacties.
Pascal
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Porsche Design P9521
Re: Porsche Design P9521
1. Ik heb er zelf geen, maar aangezien het toestel is geproduceerd door Sagem sta ik er wel enigszins sceptisch tegenover. Maar misschien dat ze me in positieve zin kunnen verrassen.
2. Volgens mij is het geen ladyphone. Vind 'm ook een vrij mannelijke uitstraling hebben eigenlijk.
3. Als je 'm gewonnen hebt bij een telecom-provider, is er wel een kans dat 'ie gelockt is. Als je 'm ergens anders vandaan hebt, is de kans weer erg groot dat ie gewoon simlockvrij is.
Veel plezier ermee
2. Volgens mij is het geen ladyphone. Vind 'm ook een vrij mannelijke uitstraling hebben eigenlijk.
3. Als je 'm gewonnen hebt bij een telecom-provider, is er wel een kans dat 'ie gelockt is. Als je 'm ergens anders vandaan hebt, is de kans weer erg groot dat ie gewoon simlockvrij is.
Veel plezier ermee
Hoi
Bedankt voor de reactie.
Ik heb deze telefoon niet bij een telefoonwinkel gewonnen maar ergens anders.
Ik had namelijk ergens gelezen dat het een ladyphone is maar zal wel niet waar zijn denk ik.
Ook staat er bij dat deze telefoon niet met Prepaid te leveren is alleen met abonnement.
Er zat verder geen simkaart bij dan neem ik aan dat mijn Prepaidkaart er gewoon in kan?.
Misschien zijn er forumlezers die wel zo'n telefoon hebben?.
Pascal
Bedankt voor de reactie.
Ik heb deze telefoon niet bij een telefoonwinkel gewonnen maar ergens anders.
Ik had namelijk ergens gelezen dat het een ladyphone is maar zal wel niet waar zijn denk ik.
Ook staat er bij dat deze telefoon niet met Prepaid te leveren is alleen met abonnement.
Er zat verder geen simkaart bij dan neem ik aan dat mijn Prepaidkaart er gewoon in kan?.
Misschien zijn er forumlezers die wel zo'n telefoon hebben?.
Pascal
Mooie prijs is een duur toestel!
Deze toestellen zijn idd simlock vrij dus je zou er een prepaid in kunnen stoppen.
En als er gezegd word dat dit een ladyhpone is, is dat echt onzin!
Deze toestellen zijn idd simlock vrij dus je zou er een prepaid in kunnen stoppen.
En als er gezegd word dat dit een ladyhpone is, is dat echt onzin!
Hallo
Bedankt voor de reacties.
Ik heb de telefoon op Marktplaats staan,mocht ik hem daar niet kunnen verkopen hou ik de telefoon zelf.
Pascal
Bedankt voor de reacties.
Ik heb de telefoon op Marktplaats staan,mocht ik hem daar niet kunnen verkopen hou ik de telefoon zelf.
Pascal