Pagina 1 van 1

Hotel Chariot-parkfly

Geplaatst: 20 nov 2008 20:05
door jeepeenice
wij hebben geparkeerd bij hotel Chariot- parkfly.
na onze vakantie, bij onze terugkomst, s'nachts, bleek bij het ophalen van de auto de automatische sleutel gebroken te zijn.
ik heb 3 mailtjes gestuurd om een reactie van de mensen van Parkfly
maar ik heb geen 1 reactie gekregen!
dit is geen aanrader om daar de auto te parkeren denk ik.

Re: Hotel Chariot-parkfly

Geplaatst: 21 nov 2008 09:34
door NewDutchie
Goh, eerst hoor je niks over deze organisatie en opeens 2 'verschillende' personen die een probleem hebben. :?

Re: Hotel Chariot-parkfly

Geplaatst: 21 nov 2008 15:45
door edwin2174
de reactie's stromen binnen kan je nagaan hoeveel ontevreden klanten ze hebben.

klacht 1: auto zou schoon worden gemaakt maar is niet gebeurd
klacht 2: auto is beschadigd door hun mensen en word niet vergoed
klacht 3: autosleutels kapot en je hoort nooit meer wat van ze

De grootste klacht:

Ze nemen gewoon geen contact met je op!!!

Parkeer je auto gewoon ergens anders want dan loop je minder risico is mijn advies!

Re: Hotel Chariot-parkfly

Geplaatst: 21 nov 2008 16:46
door NewDutchie
Een stroom van 2,3 ...... mini tsunami?

Of is er sprake van identiteitswisselingen :?

Re: Hotel Chariot-parkfly

Geplaatst: 21 nov 2008 22:22
door sprookje
Als je je auto ophaalt je auto altijd in een lichttunnel laten zetten.Heb dit ook geleerd door schade,snachts geland auto stond in het donker,snel instappen en wegwezen je wil immers naar huis.Dag nadien schade opgemerkt en gebeld nooit een vergoeding gekregen,was wel bij een ander autohotel.
Onze advocaat zei wil je een vergoeding krijgen voor vertrek je auto in een lichttunnel laten zetten

Re: Hotel Chariot-parkfly

Geplaatst: 24 jun 2009 23:38
door Barcelona2
Een late reactie maar dat komt omdat we afgelopen weekend van vrienden het drama hoorden dat ze hadden met hun auto.
Bij Chariot Parkfly gedaan, op de heenweg werd flink gejakkerd met het busje, aso chauffeur met vieze lange haren, op de terugweg idem dito, vol gas en scheuren maar én een persoon die eigenlijk niet mee kon werd er toch nog even bij gepropt! 16x per nacht rijden ze heen en weer vertelde de chauffeur.
Midden in de nacht in de auto gestapt, de volgende dag toen het licht was de schade aan voor- en achterkant van de auto pas ontdekt,
maar liefst € 1.600,= schade totaal!!
Gebeld met Chariot, maar ze moesten een mail sturen, dus mail gestuurd en kregen de reactie dat het niet bij hun gebeurd kon zijn, dus einde verhaal.

Wel een verschil met onze ervaring in januari 2008, ook besproken, keurig geholpen, prima chauffeur zowel heen als terug, werd normaal gereden, geen schade aan de auto en 4 super warme dagen van 23 graden in Barcelona gehad en dat in januari, toen kon het dus wel goed!
Maar als we nog eens Parkfly willen doen we dat natuurlijk ergens anders.