opzeggen internet KPN(voorheen planet internet)
Geplaatst: 22 nov 2008 20:21
Ik heb dus 12 november telefonisch opgezegd en tot vandaag 22 november nog niks gehoord. Heb twee dagen ook nog een mail gestuurd die u hieronder kunt lezen met daarbij mijn reactie. Heb vandaag om 12.00 uur op 22 november ook nog een keer gebeld en na wat vage antwoorden zegt men dat de ADSL aansluiting is opgezegd. Lees nu maar eens de mail die ik om 14.00 uur van hun kreeg. Misschien kan Dhr Weis hier ook iets mee:
Geachte heer Poortman,
Naar aanleiding van uw vraag over het opheffen van uw ADSL-aansluiting kunnen wij u als volgt informeren:
Na controle van uw gegevens in onze systemen is gebleken dat u momenteel met klantnummer 208864 de beschikking heeft over een ADSL Comfort-abonnement. De huidige einddatum van het contract is 12 januari 2009. Er geldt een contractduur van iin jaar met een opzegtermijn van iin maand. Uw abonnement wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd. Op dit moment is er nog geen opheffing van uw ADSL-aansluiting bekend.
Wanneer u uw Internet van KPN-abonnement wilt opzeggen, dan verzoeken wij u hiervoor contact op te nemen met de telefonische ingang van onze Klantenservice via onderstaand telefoonnummer. Deze afdeling kan direct reageren op eventuele vervolgvragen over uw opzegging.
Indien u echter wilt overstappen van Internet van KPN naar een ADSL-abonnement van een andere Internet Service Provider, dan adviseren wij u contact op te nemen met uw nieuwe Internet Service Provider. Geef hierbij aan dat u op dit moment beschikt over een Internet van KPN-abonnement, en u wilt overstappen. Uw nieuwe Internet Service Provider kan u vervolgens informeren over de te volgen procedure.
U kunt de telefonische ingang van onze Klantenservice bereiken via 0900-0244 (EUR 0,01 per minuut, zeven dagen per week van 08.00 tot 22.00 uur geopend).
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Jorgen van Gennip
KPN
Original Message Follows:
------------------------
vraag
prive/vraag/internet/kpn/anders
Ik heb enige dagen geleden internet ADSL (voorheen planet) opgezegd. Daar ik telefonisch niet verder kom i.v.m. een storing aan u kant heb ik de volgende vraag: Kunt u nagaan of de opzegging al doorgevoerd is, Ik heb namelijk nog geen brief ontvangen. Kunt u nagaan wanneer ik Internet heb opgezegd? Dus op welke datum?
Hier mijn antwoord op de mail:
Geachte,
En hier gaat het vreselijk mis bij KPN! Ik heb 12 November telefonisch opgezegd en vandaag weer gebeld met de vraag waar de bevestigingsbrief blijft. Tevens gevraagd of ze nog willen controleren of er inderdaad is opgezegd. Na veel heen en weer gebel blijkt dit dus het geval te zijn. Heb om 12.00 uur vanmiddag gebeld en deze mail is om 14.00 uur verstuurd, dus vreemd dat er nog geen opheffing van het ADSL aansluiting bekend is. Al eerder opgemerkt dat de gang van zaken bij de KPN erg vreemd is. Alleen telefonisch opzeggen en niet schriftelijk. Je hebt dus als klant nooit een bewijs in handen. Ben 15 jaar trouwe klant geweest van Planet internet en dan word je zo behandeld. Ik hoop dat u snel kunt uitzoeken waar het mis gaat, voordat ik weer een jaar vast zit aan een abonnement welke ik tot nu toe twee keer heb opgezegd.
Wat kan ik nu nog verder doen? Ik word er echt ziek van.
Geachte heer Poortman,
Naar aanleiding van uw vraag over het opheffen van uw ADSL-aansluiting kunnen wij u als volgt informeren:
Na controle van uw gegevens in onze systemen is gebleken dat u momenteel met klantnummer 208864 de beschikking heeft over een ADSL Comfort-abonnement. De huidige einddatum van het contract is 12 januari 2009. Er geldt een contractduur van iin jaar met een opzegtermijn van iin maand. Uw abonnement wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd. Op dit moment is er nog geen opheffing van uw ADSL-aansluiting bekend.
Wanneer u uw Internet van KPN-abonnement wilt opzeggen, dan verzoeken wij u hiervoor contact op te nemen met de telefonische ingang van onze Klantenservice via onderstaand telefoonnummer. Deze afdeling kan direct reageren op eventuele vervolgvragen over uw opzegging.
Indien u echter wilt overstappen van Internet van KPN naar een ADSL-abonnement van een andere Internet Service Provider, dan adviseren wij u contact op te nemen met uw nieuwe Internet Service Provider. Geef hierbij aan dat u op dit moment beschikt over een Internet van KPN-abonnement, en u wilt overstappen. Uw nieuwe Internet Service Provider kan u vervolgens informeren over de te volgen procedure.
U kunt de telefonische ingang van onze Klantenservice bereiken via 0900-0244 (EUR 0,01 per minuut, zeven dagen per week van 08.00 tot 22.00 uur geopend).
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Jorgen van Gennip
KPN
Original Message Follows:
------------------------
vraag
prive/vraag/internet/kpn/anders
Ik heb enige dagen geleden internet ADSL (voorheen planet) opgezegd. Daar ik telefonisch niet verder kom i.v.m. een storing aan u kant heb ik de volgende vraag: Kunt u nagaan of de opzegging al doorgevoerd is, Ik heb namelijk nog geen brief ontvangen. Kunt u nagaan wanneer ik Internet heb opgezegd? Dus op welke datum?
Hier mijn antwoord op de mail:
Geachte,
En hier gaat het vreselijk mis bij KPN! Ik heb 12 November telefonisch opgezegd en vandaag weer gebeld met de vraag waar de bevestigingsbrief blijft. Tevens gevraagd of ze nog willen controleren of er inderdaad is opgezegd. Na veel heen en weer gebel blijkt dit dus het geval te zijn. Heb om 12.00 uur vanmiddag gebeld en deze mail is om 14.00 uur verstuurd, dus vreemd dat er nog geen opheffing van het ADSL aansluiting bekend is. Al eerder opgemerkt dat de gang van zaken bij de KPN erg vreemd is. Alleen telefonisch opzeggen en niet schriftelijk. Je hebt dus als klant nooit een bewijs in handen. Ben 15 jaar trouwe klant geweest van Planet internet en dan word je zo behandeld. Ik hoop dat u snel kunt uitzoeken waar het mis gaat, voordat ik weer een jaar vast zit aan een abonnement welke ik tot nu toe twee keer heb opgezegd.
Wat kan ik nu nog verder doen? Ik word er echt ziek van.