![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Bij voorbaat dank
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ze verschillen wel iets. Bulthaup is design in optima forma, terwijl Poggenpohl praktisch modern is. Aangezien ik functionaliteit het belangrijkste vind kan je bij beide merken wel degelijk je keuken precies samenstellen zoals jij het wilt. Dit komt door het grote aanbod aan elementen.Ik vind de stijl van beide merken toch wel tamelijk verschillend
Kijk ook eens bij Siematic... hebben hele mooie keukens. En een betere kwaliteit dan Poggenpohl!maar ik ben benieuwd of er ook nog andere zaken (bijvoorbeeld kwaliteit)
ik denk dat je deze dingen bedoelt :maar ik ben benieuwd of er ook nog andere zaken (bijvoorbeeld kwaliteit) zijn die ik bij de eindkeuze moet meenemen.
Dat mag, maar kijk dan maar eens goed naar binnen bij poggenpohl en siematic. Ik weet het niet hoor maar ik zie toch wel een wezenlijk verschil! Siematic springt niet in alleen kwaliteit eruit maar ook in creativiteit, functionaliteit en dus in kwaliteit. Kijk Bulthaup is nog net even andere koek, maar voor mij wordt het een van deze 2.Siematic is "gewoon" een goed keuken merk, alleen in NL ontzettend goed in de markt gezet en dat al heel lang.
Het toeval wil dat ik naast Poggenpohl en Bulthaup ook nog naar Siematic heb gekeken. En daar kom ik tot dezelfde conclusie als sjaka dat Siematic zijn met reclames opgepoetste imago niet waar kan maken. het is allemaal net even minder (trouwens ook uiteindelijk de prijs)Siematic is "gewoon" een goed keuken merk, alleen in NL ontzettend goed in de markt gezet en dat al heel lang
Volledig mee eens. Het koken doe je met de apparatuur. Hier gaat mijn keus naar Miele en dan vaak de luxe uitvoering.Keukenmerk is 1 deel, wat zijn je apparaten, hoe mooi of goed de meubelen zijn, je "werkt" uiteindelijk met de apparatuur.
let op als je ovens op een rij plaatst, ovens naast elkaar uit diverse prijsklasse hebben verschillende bedieningspanelen. digitaal/klokradio letters/verlichting. gemixed is het erg lelijk.vaak de luxe uitvoering
Hahaha nc0205 hoort de klok wel luiden maar weet alleen niet waar de klepel hangt.... beetje moeite met de verschillende merken uitelkaar te houden of heb je andere problemen? zoja, dan neem ik mijn woorden terug.Trouwens die Porsche keuken is verre van stoffig, maar wie daar 150.000 EUR voor wil neerleggen verklaar ik volledig voor gek. Dan kan ik mij geld wel beter besteden.
Dat je een voorkeur heb kan ik inkomen. Maar je reactie slaat nergens op. Misschien dat jij het laatste doet om goede sier bij je vrienden te kunnen maken, ik niet.Hahaha nc0205 hoort de klok wel luiden maar weet alleen niet waar de klepel hangt.... beetje moeite met de verschillende merken uitelkaar te houden of heb je andere problemen? zoja, dan neem ik mijn woorden terug.
Maargoed, ga gewoon ergens een keuken kopen en stop met vragen stellen op dit forum. Koop gewoon een ikea en plak er een plaatje van Bulthaup of Siematic op en vertel je vrienden dat je een echte keuken hebt gekocht