garantie service beter bed
Geplaatst: 23 nov 2008 19:25
Hallo,
Ik heb 2.5 jaar een boxspring bed bij beter bed gekocht van 3000 euro.
Nu zit er in 1 matras een kuil. Volgens de verkoper is die garantie werk, Deze verkoper heeft toen het service team ingeschakelt. Hierdoor werd ik gebeld. zij gaven aan dat er 40 euro voorrij kosten betaald moeten worden, Hierop heb ik de vraag gesteld dat als het werkelijk garantie is deze kosten vervallen, dit was niet het geval waarop ik aangaf dat ik dit belachelijk vond en ik het niet nodig vond dat ik de garantie zelf moet betalen. Ook komt er 2 derde deel voor mijn rekening als de matras vervangen moet worden. Ik vind dit erg vreemd,
op de eerste plaats denk ik dat ik mag verwachten dat een bed zoals deze langer dan 2.5 jaar mee kan, (volgens de verkoper 10 a 15 jaar.)
Blijkbaar is dit de service van beter bed, Hebben mensen hier ervaring mee, zoja hoe kan ik dit het beste oplossen.
1 oplossing heb ik zelf al, ik kom nooit meer bij beter bed.
met vriendelijke groet,
Martin
Ik heb 2.5 jaar een boxspring bed bij beter bed gekocht van 3000 euro.
Nu zit er in 1 matras een kuil. Volgens de verkoper is die garantie werk, Deze verkoper heeft toen het service team ingeschakelt. Hierdoor werd ik gebeld. zij gaven aan dat er 40 euro voorrij kosten betaald moeten worden, Hierop heb ik de vraag gesteld dat als het werkelijk garantie is deze kosten vervallen, dit was niet het geval waarop ik aangaf dat ik dit belachelijk vond en ik het niet nodig vond dat ik de garantie zelf moet betalen. Ook komt er 2 derde deel voor mijn rekening als de matras vervangen moet worden. Ik vind dit erg vreemd,
op de eerste plaats denk ik dat ik mag verwachten dat een bed zoals deze langer dan 2.5 jaar mee kan, (volgens de verkoper 10 a 15 jaar.)
Blijkbaar is dit de service van beter bed, Hebben mensen hier ervaring mee, zoja hoe kan ik dit het beste oplossen.
1 oplossing heb ik zelf al, ik kom nooit meer bij beter bed.
met vriendelijke groet,
Martin