Geachte redactie,
Al 10 dagen geen telefoon via Ziggo
2e keer deze maand, begin van de maand ook al een week zonder
Schoonvader is terminaal ziek dus moeten we bereikbaar zijn, maar dat interesseert Ziggo niets
Het is hopeloos . . . .
Bel dagelijks en vul dagelijks een klachtenformulier in, het helpt vooralsnog niets
De medewerkers van Ziggo zitten ook met excuses en zeggen het telkens door te geven, maar helaas . .
En dat alles omdat ze, volgens eigen zeggen, een verkeerde schakeling naar een centrale hebben gemaakt
Als klant kun je niets dan je leeg en hopeloos voelen, en dat in deze tijd van voortschrijdende techniek.
Met toch een vriendelijke groet,
Frans Fransen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo hopeloos
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 16 dec 2008 17:48
Re: Ziggo hopeloos
Ik heb precies hetzelfde gevoel. Wij zijn al vanaf eind oktober niet meer telefonisch te bereiken en ook wij hebben iemand ernstig ziek. Je kunt bellen met ZIGGO tot je een ons weegt maar je komt géén stap verder. de t.d. doet niets, we krijgen niets eens een berichtje terug. Je staat machteloos.
Veel succes ermee en hopelijk wordt het binnenkort opgelost?!?!
vr.gr. Thea
Veel succes ermee en hopelijk wordt het binnenkort opgelost?!?!
vr.gr. Thea