Pagina 1 van 1
kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?
Geplaatst: 25 nov 2008 00:13
door Josef Cremer
Doordat het conflict is "opgelost" is deze post verwijderd.
Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?
Geplaatst: 25 nov 2008 00:33
door Paul123
-
Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?
Geplaatst: 25 nov 2008 00:53
door Josef Cremer
Doordat het conflict is "opgelost" is deze post verwijderd.
Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?
Geplaatst: 25 nov 2008 00:58
door Paul123
Ik begrijp je punt ook wel, maar toch zou ik het geloof ik liever dan maar wat hogerop zoeken binnen de ABN, dan op deze wijze e.e.a. onder de aandacht te brengen. Laten we wel zijn, voor bekenden en zakelijke relaties zijn de gegevens die je opgeeft voldoende om te kunnen weten over wie het gaat.
Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?
Geplaatst: 25 nov 2008 01:06
door Z4
Wat heb u met het prive leven van een ander te maken??
en hier mee door het land te gaan.
U lijkt me een heel gevaarlijk mannetje......je moet wel heel diep gezonken zijn op deze manier je verhaal te gaan halen.
lijkt nergens op.
Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?
Geplaatst: 25 nov 2008 01:25
door Z4
(by the way) Josef Cremer
Denk ook dat niemand geintresseerd is in jou (jank)verhaal en zucht wat een zeurpiet!!
get a life
Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?
Geplaatst: 25 nov 2008 01:47
door Josef Cremer
Z4 dit forum is gemaakt om onrecht te melden. Dan vind je blijkbaar iedereen een zeurpiet hier.
Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?
Geplaatst: 25 nov 2008 02:12
door Z4
last but not least.....onrecht oke, maar u zegt vals te worden beschuldigd ivm met de door u gedane beledigingen aan het bankpersoneel.
Maar wat doet u zelf dan met geruchten en roddels iemands prive leven te schaden
Da's pas onrecht!!
Had dit er niet in gestaan (wat door uzelf later er weer vlug is uitgesloopt) had ik totaal geen aandacht aan u verhaal besteed.
Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?
Geplaatst: 25 nov 2008 11:17
door justme1
Erg vreemd verhaal...
Misschien moet het personeel van ABN Amro ook nog maar eens een cursus nederlands gaan volgen. Staan wel erg veel fouten in de brief...
Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?
Geplaatst: 25 nov 2008 18:07
door abcabc
toch een raar verhaal dat er ook geen logo op de brief staat. Volgens mij krijg je alles van ABN Amro toegezonden op logopapier.
En voordat je als klant geweerd wordt dan is er toch meer aan de hand lijkt mij.
Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?
Geplaatst: 25 nov 2008 22:45
door Josef Cremer
Doordat het conflict is "opgelost" is deze post verwijderd.
Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?
Geplaatst: 26 nov 2008 00:16
door roro25
waarom bankier je dan nog bij AAB je bent echt niet verplicht om ergens te blijven (je rekenigen worden toch al opgezegd!) Zoek een andere bank als het niet bevalt. Overstapservice erbij en klaar is kees.
Wel moet ik je zeggen dat je te ver gaat met je insinuaties die niet ter zake doen. Wat heb jij te maken met de reden waarom iemand op een bepaalde plek niet meer werkt of wat iemand in prive uithaald.
Maar ja het is makkelijker om je op zaken te richten die neit van doen hebben dan e met de hoofdzaak te maken hebben.
Waarom ga je niet op het feit waarom je rekeningen worden opgezegd?\
En bank mag niet zo maar overgaan tot het opheffen van rekeningen tenzij je het te bont hebt gemaakt.
Zoals zo vaak me dit soort dingen geldt: both sides of a story...
Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?
Geplaatst: 26 nov 2008 01:38
door Wapppie
Bent u er zeker van dat er niet iemand heel hard bezig is om u een loer te draaien?
Dat zou de knullige brief (uit 2007!!) nog wel eens kunnen verklaren, en tevens de reden dat mevrouw Van D. flink moest lachen. Met name dat lachen is niet te combineren met zich beledigd voelen...
Aan de andere kant.. het bericht om eens te komen praten, kan worden gezien als "een bericht achtergelaten". Daar bent u inderdaad niet op ingegaan.
Zomaar wat gedachten verder:
- brief zal waarschijnlijk dagtekening 19-11 of 20-11 gehad moeten hebben, gegeven de beeindiging per 20-12.
- de vorige keer dat een dergelijk voorval zich heeft voorgedaan was in november 2007, misschien wel de laatste actie van de vorige vestigingsmanager?
- een vestigingsmanager die klanten de laan uit stuurt, is niet het toonbeeld van een goede vestigingsmanager...
- of, ook niet geheel onmogelijk, de heer I. heeft op zijn laatste dag nog even zijn personeel een plezier gedaan.
Wat serieuzer:
- Is er tussen 4 november en 19 november (tijdsbestek van 2 weken) contact geweest met de bank? Het uitblijven van een reactie op die termijn rechtvaardigt de opzegging niet. U had wel drie weken op vakantie kunnen zijn. Dit wekt de indruk dat het besluit om de relatie te beeindigen reeds voor 4 november genomen is, en de heer I. u dat in een persoonlijk gesprek wilde meedelen.
- Door accoord te gaan met de coulance-regeling over de pakketkosten, kunt u niet meer daarop terugkomen. Voorafgaande (4?) jaren heeft u telkens een overzicht gehad van de kosten van uw pakket(ten), en had u gelegenheid om daarop te reageren. De berekende kosten komen voort uit de administratie van de bank, dus u had die kunnen laten corrigeren. Na 5 jaar daarop terugkomen is niet opportuun.
- Indien u een negatief saldo op uw rekeningen kunt hebben, wat ik concludeer uit het feit dat er debetrente in rekening is gebracht, zou het de moeite waard kunnen zijn om per 20 december een negatief saldo op uw rekeningen te hebben. Dat zou tenminste de opzegging moeten blokkeren.
Door uw verhaal hier op het forum te plaatsen, speelt u echter ABN Amro in de kaart, want welk advies hier ook gegeven wordt, ABN Amro zal ruim de gelegenheid hebben om een passend antwoord voor te bereiden.
De vraag is tevens wat u denkt te kunnen bereiken. Naar ik begrijp, is de betreffende vestigingsmanager inmiddels niet meer werkzaam bij de bank. Of dat op waarheid berust, laat ik maar even in het midden. U heeft uw bankzaken elders geregeld. Haal het geld van de rekeningen en ga naar een andere bank. Fortis, Rabo, SNS, keuze genoeg. Of dacht u werkelijk dat enige actie van uw kant, of van de kant van Radar, er voor zou kunnen zorgen dat u weer gezellig naar het ABN Amro kantoor in Boxmeer kunt gaan in de toekomst? Onrecht of niet, het gaat weinig opleveren.
Hooguit kunt u proberen om uw rekeningen voor 20 december reeds naar een andere bank te verhuizen. Ik weet niet of er al nummerportabiliteit is voor bankrekeningen, maar dat zou in ieder geval een hoop gedoe schelen.
Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?
Geplaatst: 26 nov 2008 11:00
door Josef Cremer
Doordat het conflict is "opgelost" is deze post verwijderd.
Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?
Geplaatst: 26 nov 2008 13:53
door roro25
kortom dit hele verhaal heet valutering.....
IS nog wel toegestaan tot in november 2009 de separichtlijn in werking treedt. Dan is het over.
ABN AMRO verwijst er naar in hun voorwaarden van een betaalrekening en heeft er zelfs een folder over. Tja de ene bank valuteert, de andere houdt enige dage het geld vast......
Valutering kan je niet om heen je kan wel verstandig overboeken. Dus op dag 1 overboeken van spaar naar prive op dag 2 overboeken van prive naar buiten de bank....
Tja ben je het er niet mee eens dan stap je toch over naar een andere bank.
Zoals eerder genoemd maak gbruik van de overstapservice.