ziggo reageert niet op klachten
Geplaatst: 25 nov 2008 23:03
Ik had bij Ziggo een internet- en telefonieabonnement en een (digitale) televisieabonnement. Hiervoor ontving ik maandelijks 2 fakturen. Ziggo maakt al enige tijd reklame voor een all-in-one abonnement. Omdat mij dit wel handig leek, heb ik onlangs besloten mijn bestaande abonnementen om te zetten in zo'n all-in-one abonnement. Voor mij als bestaande gebruiker zou er, behalve de aangeprezen voordelen, niks veranderen, zo deelt Ziggo mede. Toch presteren zij het nu om mij €29,90 aansluitkosten radio- en televisie in rekening te brengen. Dit terwijl ik al sinds "mensenheugenis" radio- en televisie van Ziggo en haar rechtsvoorgangers afneem.
Het lukt echter niet om hierover opheldering te krijgen. De klantendienst is telefonisch niet bereikbaar en op e-mails reageren ze niet. Ik besloot toen maar een brief te schrijven aan de directeur klantenservice J. Evers, waarin ik de zaak helder uiteen heb gezet. Ook deze mijnheer laat niets van zich horen. Integendeel, Ziggo heeft nu de ongehoorde brutaliteit tentoon gespreid om gewoon toch het bedrag af te schrijven, zonder verder dus ook maar iets van zich te hebben laten horen.
Het lukt echter niet om hierover opheldering te krijgen. De klantendienst is telefonisch niet bereikbaar en op e-mails reageren ze niet. Ik besloot toen maar een brief te schrijven aan de directeur klantenservice J. Evers, waarin ik de zaak helder uiteen heb gezet. Ook deze mijnheer laat niets van zich horen. Integendeel, Ziggo heeft nu de ongehoorde brutaliteit tentoon gespreid om gewoon toch het bedrag af te schrijven, zonder verder dus ook maar iets van zich te hebben laten horen.