HELP: Vodafone+Samsung F480 3x reparatie en nog problemen
Geplaatst: 26 nov 2008 10:33
Beste mensen op het radar-forum.
Afgelopen vrijdag 21 november heb ik onderstaande brief naar Vodafone gestuurd omdat ik een heleboel problemen heb met mijn toestel, een Samsung F480. Probleem: telefoongesprekken vallen geheel of gedeeltelijk weg en moet dan steeds opnieuw bellen.Toestel is al 3x in raparatie geweest sinds de aanschaf in juli. Problemen zijn nog steeds niet opgelost.Op dit moment kom ik geen stap verder bij Vodafone en wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ben al jaren klant bij vodafone maar wordt behandelt als oud vuil. Graag jullie reacties. (Heb gisteren nog contact gehad met de klantenservice en kreeg te horen dat mijn klacht pas over enkele weken zal worden behandelt, DACHT HET NIET).Hier de brief:
-------------------------
Geachte heer,mevrouw,
In juli 2008 heb ik van de mogelijkheid gebruik gemaakt om mijn in september/oktober aflopende abonnement te verlengen. Toen ik hoorde dat Samsung met de F480 op de markt zou komen en dit toestel binnen Vodafone te verkrijgen was heb ik dan ook niet geaarzeld. Derhalve via de telefonische klantenservice van Vodafone mijn telefoonabonnement verlengd i.c.m. de Samsung F480. Helaas heb ik tot op heden van dit toestel amper plezier gehad. Het toestel is inmiddels al 3x ter reparatie aangeboden. De klacht is telkens dat er tijdens het telefoneren een slechte verbinding is wat als gevolg heeft dat de verbinding wegvalt, geheel of gedeeltelijk.
Afgelopen woensdag 19 november heb ik telefonisch contact gezocht met jullie klantenservice en gemeld dat er nog steeds problemen zijn met mijn toestel. “Erg vervelend voor u meneer kreeg ik te horen. Neemt u de reparatieformulieren mee naar het Vodafone servicepunt in Roermond en er zal ter plekke een oplossing worden gezocht”. Ik heb nog expliciet gevraagd of ik een nieuw toestel kon krijgen, ja ze zullen ter plekke een oplossing zoeken.
Dus naar Roermond. Maar wat schetst mijn verbazing, “Meneer, we moeten alle formulieren invoeren in ons systeem en dit zal worden doorgestuurd naar ons hoofdkantoor vanwaar een oplossing voor uw probleem wordt gezocht”. Ik heb nog gezegd dat mij zojuist telefonisch is verteld dat er ter plekke naar een oplossing zou worden gezocht, maar helaas. Ik heb vanuit het Servicepunt in Roermond opnieuw met jullie klantenservice gebeld. Toen kreeg ik te horen dat er inderdaad niet acuut een oplossing voorhanden is en dat eerst alle reparatieformulieren ingevoerd moesten worden, dan zou alles doorgestuurd worden naar het Hoofdkantoor en dan zou ik iets te horen krijgen. Dus maar alle reparatieformulieren doorgegeven en ingevoerd door de mevrouw van de klantenservice. Zij vertelde dat ze probeerde om mij nog woensdagmiddag en anders donderdag een oplossing te geven.
Donderdag rond het middaguur heb ik zelf nogmaals telefonisch contact gezocht met jullie klantenservice. Toen kreeg ik te horen dat de zaak in behandeling was en dat er normaliter niet zo snel een oplossing zou komen. Ik dacht dat kan niet waar zijn. Alweer een melding die totaal niet overeenkomt met wat mij telkens verteld wordt.
Vandaag vrijdag 21 november opnieuw contact gehad met de klantenservice. “Erg vervelend allemaal meneer maar helaas kunnen wij op dit moment niets voor u doen, even de zaak afwachten”.
Zoals u in bovenstaand schrijven kunt lezen heb ik het momenteel echt helemaal gehad met Vodafone. U moet begrijpen dat ik mijn abonnement met 2 jaar heb verlengd i.c.m. een Samsung F480 toestel waar ik totaal geen vertrouwen meer in heb. Ik hoef dit toestel dan ook niet meer!!!
Er zijn mijnsinziens 2 oplossingen voorhanden:
1) Ik verzoek u om mijn abonnement terug te draaien naar de situatie zoals die was in juli. Dat houdt in dat ik op dit moment (bijna of geheel) contractvrij zou moeten zijn, zodat ik op mijn gemak kan bekijken of ik via Vodafone mijn abonnement wens te verlengen met een toestel dat ik graag zou willen.
2) Zo snel mogelijk een nieuw toestel. Momenteel heb ik alleen interesse in de Samsung Omnia (Slik, weer Samsung!!) of de BlackBerry Storm. Ik neem aan dat deze toestellen gezien alle ellende en problemen die ik inmiddels al heb meegemaakt geen probleem zouden moeten zijn om mij binnen het huidige abonnement te verstrekken.
Ik vertrouw er op dat u na het lezen van bovenstaand schrijven alles in het werk zult stellen om mij per omgaande een positieve en passende aanbieding te doen toekomen. In afwachting daarop verblijf ik,
--------------------------
Graag jullie reacties en eventuele meningen.
Groetjes uit Limburg,
Roel
Afgelopen vrijdag 21 november heb ik onderstaande brief naar Vodafone gestuurd omdat ik een heleboel problemen heb met mijn toestel, een Samsung F480. Probleem: telefoongesprekken vallen geheel of gedeeltelijk weg en moet dan steeds opnieuw bellen.Toestel is al 3x in raparatie geweest sinds de aanschaf in juli. Problemen zijn nog steeds niet opgelost.Op dit moment kom ik geen stap verder bij Vodafone en wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ben al jaren klant bij vodafone maar wordt behandelt als oud vuil. Graag jullie reacties. (Heb gisteren nog contact gehad met de klantenservice en kreeg te horen dat mijn klacht pas over enkele weken zal worden behandelt, DACHT HET NIET).Hier de brief:
-------------------------
Geachte heer,mevrouw,
In juli 2008 heb ik van de mogelijkheid gebruik gemaakt om mijn in september/oktober aflopende abonnement te verlengen. Toen ik hoorde dat Samsung met de F480 op de markt zou komen en dit toestel binnen Vodafone te verkrijgen was heb ik dan ook niet geaarzeld. Derhalve via de telefonische klantenservice van Vodafone mijn telefoonabonnement verlengd i.c.m. de Samsung F480. Helaas heb ik tot op heden van dit toestel amper plezier gehad. Het toestel is inmiddels al 3x ter reparatie aangeboden. De klacht is telkens dat er tijdens het telefoneren een slechte verbinding is wat als gevolg heeft dat de verbinding wegvalt, geheel of gedeeltelijk.
Afgelopen woensdag 19 november heb ik telefonisch contact gezocht met jullie klantenservice en gemeld dat er nog steeds problemen zijn met mijn toestel. “Erg vervelend voor u meneer kreeg ik te horen. Neemt u de reparatieformulieren mee naar het Vodafone servicepunt in Roermond en er zal ter plekke een oplossing worden gezocht”. Ik heb nog expliciet gevraagd of ik een nieuw toestel kon krijgen, ja ze zullen ter plekke een oplossing zoeken.
Dus naar Roermond. Maar wat schetst mijn verbazing, “Meneer, we moeten alle formulieren invoeren in ons systeem en dit zal worden doorgestuurd naar ons hoofdkantoor vanwaar een oplossing voor uw probleem wordt gezocht”. Ik heb nog gezegd dat mij zojuist telefonisch is verteld dat er ter plekke naar een oplossing zou worden gezocht, maar helaas. Ik heb vanuit het Servicepunt in Roermond opnieuw met jullie klantenservice gebeld. Toen kreeg ik te horen dat er inderdaad niet acuut een oplossing voorhanden is en dat eerst alle reparatieformulieren ingevoerd moesten worden, dan zou alles doorgestuurd worden naar het Hoofdkantoor en dan zou ik iets te horen krijgen. Dus maar alle reparatieformulieren doorgegeven en ingevoerd door de mevrouw van de klantenservice. Zij vertelde dat ze probeerde om mij nog woensdagmiddag en anders donderdag een oplossing te geven.
Donderdag rond het middaguur heb ik zelf nogmaals telefonisch contact gezocht met jullie klantenservice. Toen kreeg ik te horen dat de zaak in behandeling was en dat er normaliter niet zo snel een oplossing zou komen. Ik dacht dat kan niet waar zijn. Alweer een melding die totaal niet overeenkomt met wat mij telkens verteld wordt.
Vandaag vrijdag 21 november opnieuw contact gehad met de klantenservice. “Erg vervelend allemaal meneer maar helaas kunnen wij op dit moment niets voor u doen, even de zaak afwachten”.
Zoals u in bovenstaand schrijven kunt lezen heb ik het momenteel echt helemaal gehad met Vodafone. U moet begrijpen dat ik mijn abonnement met 2 jaar heb verlengd i.c.m. een Samsung F480 toestel waar ik totaal geen vertrouwen meer in heb. Ik hoef dit toestel dan ook niet meer!!!
Er zijn mijnsinziens 2 oplossingen voorhanden:
1) Ik verzoek u om mijn abonnement terug te draaien naar de situatie zoals die was in juli. Dat houdt in dat ik op dit moment (bijna of geheel) contractvrij zou moeten zijn, zodat ik op mijn gemak kan bekijken of ik via Vodafone mijn abonnement wens te verlengen met een toestel dat ik graag zou willen.
2) Zo snel mogelijk een nieuw toestel. Momenteel heb ik alleen interesse in de Samsung Omnia (Slik, weer Samsung!!) of de BlackBerry Storm. Ik neem aan dat deze toestellen gezien alle ellende en problemen die ik inmiddels al heb meegemaakt geen probleem zouden moeten zijn om mij binnen het huidige abonnement te verstrekken.
Ik vertrouw er op dat u na het lezen van bovenstaand schrijven alles in het werk zult stellen om mij per omgaande een positieve en passende aanbieding te doen toekomen. In afwachting daarop verblijf ik,
--------------------------
Graag jullie reacties en eventuele meningen.
Groetjes uit Limburg,
Roel