Komt het ooit nog goed met onze KPN aansluiting?
Geplaatst: 26 nov 2008 12:07
In september vragen we KPN InternetPlusBellen Basis aan met behoud van telefoonnummer.
Onze kpn-ervaringen:
- interne administratieve achterstand kpn
- mislukte verhuizing telefoonnummer
- onjuiste login-gegevens "mijn kpn" ontvangen
- installatiehandleiding met activatiecode, die niet nodig blijkt te zijn
- uitblijven brief met nieuwe login-gegevens
We kunnen nu nog steeds niet gebeld worden op ons oude tel.nr. en we kunnen niet e-mailen, omdat inloggen op "mijn KPN", om e-mail adressen aan te maken, niet gaat. Hieronder een schets van het verloop van onze aanvraag, die na 1,5 maand nog steeds niet is afgerond.
----------
14-10 ik bel KPN klantenservice 0900-0244
Vraag: we hebben nog geen installatiepakket ontvangen, zou per 17 okt moeten werken. Wanneer kunnen we e.e.a. verwachten?
Antw: Er wordt z.s.m. een pakket opgestuurd
----------
Op 17-10 pakket InternetPlusBellen Basis ontvangen.
----------
18-10 ik installeer InternetPlusBellen
Internet werkt. Inloggen op "mijn kpn" werkt niet en telefoon doet het niet.
Ik bel klantenservice 0900-0244
Vraag: waarom lukt inloggen mijn kpn niet, en tel. werkt nog niet?
Antw: technisch is alles verwerkt, maar bij KPN is een administratieve achterstand van een maand. Hierop zult u moeten wachten.
----------
25-10 Ik bel techn dienst bellen over tel storing: 0900-0244:
Vraag 1: telefoon werkt niet en we hebben geen activatiecode ontvangen
Antw: U heeft geen activatiecode nodig (alle brieven en handleidingen zeggen echter van wel). instellingen in modem stonden niet goed, kpn reset modem op afstand. Ons nieuwe tel nr werkt nu, oude verhuisde tel.nummer nog steeds niet.
Vraag 2: We willen e-mailadres aanmaken, maar inloggen op mijn kpn gaat niet, de gebruikersnaam en ww die we per brief van kpn hebben ontvangen is volgens de website onbekend?
Antw: KPN heeft een administratieve achterstand van een maand.
Vraag 3: Hoe is stand van zaken met ons verhuisde tel nr?
Antw: Kunnen we niet zien door administratieve achterstand
----------
8-11 Ik bel klantenservice 0900-0244
Vraag: We kunnen nog steeds niet inloggen op mijn kpn of gebeld worden op ons oude tel.nr.
Antw: administratieve achterstand kpn
----------
15-11 Ik bel met KPN klantenservice 0900-0244
Vraag 1: inloggen mijn kpn lukt nog steeds niet
Antw: Alles zou moeten werken. Klantenservice ziet tot eigen verbazing wel 3 verschillende klantnummers bij ons account met 3 verschillende inloggegevens voor mijn KPN. Inloggegevens die eerder zijn ontvangen kloppen niet meer. Over enkele dagen ontvangen we volgens de persoon een brief met de nieuwste inloggegevens.
Vraag 2: Waarom werkt ons verhuisde tel.nr. nog niet?
Antw: Verhuizing oude tel.nr. is bij kpn onbekend. Waarschijnlijk iets intern bij KPN mis gegaan met verwerking aanvraagformulier InternetPlusBellen op de website. Advies: belt u over een/anderhalve week nog eens en vraag het oude tel.nummer als tweede nummer aan. Na 3 weken kunt u het nummer dan gebruiken.
Vraag 3: Maar waarom kan ik dat nu niet in werking zetten?
Antw: Wacht u op de brief van KPN met nieuwe login gegevens. Eerst moeten nieuwe gegevens worden verwerkt...(?)
----------
16-11 Ik bezoek de website van TrosRadar
Ik zie dat mevrouw Weis e.e.a. tot tevredenheid bij iemand heeft afgewikkeld. Dus ik stuur een e-mail t.a.v. mw. E. Weis met het verzoek om bij KPN onze ellende te stroomlijnen zodat we gebeld kunnen worden op ons verhuisde tel.nr. en kunnen e-mailen. Tot op heden geen reactie.
----------
18-11 Nog geen brief van KPN met nieuwe inlog-gegevens.
Wel ontvangen we een e-mail van de klantenservice.
Antw: Wij constateren dat de laatste stap van uw bestelling niet is doorlopen. Wij hebben zojuist een achterliggende afdeling aangestuurd. Deze achterliggende afdeling zal een verdere analyse uitvoeren op uw order en zorgen dat deze alsnog op de juiste wijze wordt afgehandeld. Type probleem: CSA wordt niet bijgewerkt, in alle overige systemen volledig geleverd.
----------
25-11 Nog geen brief van KPN en geen tel.nr.
We wachten, bellen, wachten, bellen en wachten nu anderhalve maand op KPN.
KPN, komt dit nog goed?
Onze kpn-ervaringen:
- interne administratieve achterstand kpn
- mislukte verhuizing telefoonnummer
- onjuiste login-gegevens "mijn kpn" ontvangen
- installatiehandleiding met activatiecode, die niet nodig blijkt te zijn
- uitblijven brief met nieuwe login-gegevens
We kunnen nu nog steeds niet gebeld worden op ons oude tel.nr. en we kunnen niet e-mailen, omdat inloggen op "mijn KPN", om e-mail adressen aan te maken, niet gaat. Hieronder een schets van het verloop van onze aanvraag, die na 1,5 maand nog steeds niet is afgerond.
----------
14-10 ik bel KPN klantenservice 0900-0244
Vraag: we hebben nog geen installatiepakket ontvangen, zou per 17 okt moeten werken. Wanneer kunnen we e.e.a. verwachten?
Antw: Er wordt z.s.m. een pakket opgestuurd
----------
Op 17-10 pakket InternetPlusBellen Basis ontvangen.
----------
18-10 ik installeer InternetPlusBellen
Internet werkt. Inloggen op "mijn kpn" werkt niet en telefoon doet het niet.
Ik bel klantenservice 0900-0244
Vraag: waarom lukt inloggen mijn kpn niet, en tel. werkt nog niet?
Antw: technisch is alles verwerkt, maar bij KPN is een administratieve achterstand van een maand. Hierop zult u moeten wachten.
----------
25-10 Ik bel techn dienst bellen over tel storing: 0900-0244:
Vraag 1: telefoon werkt niet en we hebben geen activatiecode ontvangen
Antw: U heeft geen activatiecode nodig (alle brieven en handleidingen zeggen echter van wel). instellingen in modem stonden niet goed, kpn reset modem op afstand. Ons nieuwe tel nr werkt nu, oude verhuisde tel.nummer nog steeds niet.
Vraag 2: We willen e-mailadres aanmaken, maar inloggen op mijn kpn gaat niet, de gebruikersnaam en ww die we per brief van kpn hebben ontvangen is volgens de website onbekend?
Antw: KPN heeft een administratieve achterstand van een maand.
Vraag 3: Hoe is stand van zaken met ons verhuisde tel nr?
Antw: Kunnen we niet zien door administratieve achterstand
----------
8-11 Ik bel klantenservice 0900-0244
Vraag: We kunnen nog steeds niet inloggen op mijn kpn of gebeld worden op ons oude tel.nr.
Antw: administratieve achterstand kpn
----------
15-11 Ik bel met KPN klantenservice 0900-0244
Vraag 1: inloggen mijn kpn lukt nog steeds niet
Antw: Alles zou moeten werken. Klantenservice ziet tot eigen verbazing wel 3 verschillende klantnummers bij ons account met 3 verschillende inloggegevens voor mijn KPN. Inloggegevens die eerder zijn ontvangen kloppen niet meer. Over enkele dagen ontvangen we volgens de persoon een brief met de nieuwste inloggegevens.
Vraag 2: Waarom werkt ons verhuisde tel.nr. nog niet?
Antw: Verhuizing oude tel.nr. is bij kpn onbekend. Waarschijnlijk iets intern bij KPN mis gegaan met verwerking aanvraagformulier InternetPlusBellen op de website. Advies: belt u over een/anderhalve week nog eens en vraag het oude tel.nummer als tweede nummer aan. Na 3 weken kunt u het nummer dan gebruiken.
Vraag 3: Maar waarom kan ik dat nu niet in werking zetten?
Antw: Wacht u op de brief van KPN met nieuwe login gegevens. Eerst moeten nieuwe gegevens worden verwerkt...(?)
----------
16-11 Ik bezoek de website van TrosRadar
Ik zie dat mevrouw Weis e.e.a. tot tevredenheid bij iemand heeft afgewikkeld. Dus ik stuur een e-mail t.a.v. mw. E. Weis met het verzoek om bij KPN onze ellende te stroomlijnen zodat we gebeld kunnen worden op ons verhuisde tel.nr. en kunnen e-mailen. Tot op heden geen reactie.
----------
18-11 Nog geen brief van KPN met nieuwe inlog-gegevens.
Wel ontvangen we een e-mail van de klantenservice.
Antw: Wij constateren dat de laatste stap van uw bestelling niet is doorlopen. Wij hebben zojuist een achterliggende afdeling aangestuurd. Deze achterliggende afdeling zal een verdere analyse uitvoeren op uw order en zorgen dat deze alsnog op de juiste wijze wordt afgehandeld. Type probleem: CSA wordt niet bijgewerkt, in alle overige systemen volledig geleverd.
----------
25-11 Nog geen brief van KPN en geen tel.nr.
We wachten, bellen, wachten, bellen en wachten nu anderhalve maand op KPN.
KPN, komt dit nog goed?