Pagina 1 van 1
wanadoo telefonische verkoop
Geplaatst: 15 jan 2002 16:46
door e doliveira
wanadoo verkoopt kabetinternet abonnementen via een telefonische actie. 3 maanden gratis internet en 50% korting op aansluiting. na plaatsing kastje nog steeds geen schriftelijke overeenkomst. na vragen hierover niet worden teruggebeld. wel afschrijving onduidelijk fors bedrag van rekening zonder dat casema/wanadoo daar door mij voor was gemachtigd! 15 minuten in de wacht bij helpdesk en nog geen antwoord! meer ervaringen?
Re: wanadoo telefonische verkoop
Geplaatst: 22 feb 2002 21:56
door Rob
Ben verbaasd over dit verhaal. Je besluit toch zelf om via de telefoon te kopen. Heb zelf een abonnement genomen via een colporteur, die kwam op het moment dat ik het besluit toch al had genomen. Moet uiteraard nog afwachten hoe de eerste afrekening zal zijn.
Rob
Re: wanadoo telefonische verkoop
Geplaatst: 27 mar 2004 16:56
door popeye
Bij Wanadoo/Casema is het adminstratief een grote puinhoop, inmiddels 7 keer iemand aan de telefoon gekregen die een aansluiting aan mij wilde slijten en 8 keer aan de deur. Iedere keer weer vertellen dat ik adsl heb en niet van Wanadoo/Casema, wordt genoteerd en jawel, daarna gewoon weer of iemand aan de deur of telefoon. Een fax naar Wanadoo in A'dam gestuurd, geen respons van hun kant, wel telefonische verkoop die het nog weer eens probeerde. Moet je dan ook nog vriendelijk blijven tegen ze? Mooi niet, op gegeven moment is het over.
Re: wanadoo telefonische verkoop
Geplaatst: 28 mar 2004 23:38
door pang
d2d mensen en telefonisch verkoop worden meestal uitbesteed. Ik zeg ook niet dat casema administratie geen puinhoop is. Maar ik denk dat het probleem anders ligt. Gezien de bureaucratie in de maatschappij om iets per persoon door te geven is binnen een bedrijf al moeilijk laat staan buiten het bedrijf