LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
leniesmeekes
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 nov 2008 11:38

ziggo

Ongelezen bericht door leniesmeekes »

PROFICIAT ZIGGO
zit al 63 dagen zonder telefoon 9WEKEN
na 175 mails
na 42helpdesk te hebben gebeld
na36 brieven
na4aangetekende brieven
NOG STEEDS NIKS
WEL veel beloftes enz maar nog steeds NIKS
HALEN JULLIE 2009 NOG???????
heb trouwens nieuwe wijzigingsformulieren ontvangen maar bij deze
schijnt dat ik sinds 1januri 1949 bij jullie klant ben maar ook bij deze
was ik nog niet op deze wereld
schijn ook 2 digitale kastjes te hebben maar ook bij deze die heb ik niet ik had het graag door willen bellen om het te veranderen maar ja
IK HEB GEEN TELEFOON
DOE ER EENS EINDELIJK HIER IETS AAN

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Ulbe »

Beste Lenie Smeekes,

Check de volgende site even,

http://www.ziggo-gebruikers.nl/

Op dit forum zitten mensen die u wel willen helpen, ze hebben mij ook geholpen met tips om zo snel mogelijk weer internet te krijgen,

Ook kunt u klachtenformulier invullen bij Tros Radar, Tros Radar heeft dit formulier doorgestuurd naar Ziggo, en sindsdien heb ik gelukkig weer internet en de bijbehorende diensten,

Ik ben een paar keer benaderd door Ziggo om te vragen of alles in tevredenheid is opgelost omdat ik een klacht had gestuurd naar Trosradar,

Veel succes, en vriendelijke groeten,

Ulbe

Gesloten