LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Adsl abbonnement KPN

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Geratree

Adsl abbonnement KPN

Ongelezen bericht door Geratree »

Ik heb een telefoon en adsl abbonnement bij KPN.

Nu heb ik mijn huis verkocht, en ga tot mijn nieuwe huis klaar is bij mijn zoon inwonen.
Ik heb de KPN gebeld om mijn abbonnementen op te zeggen.
Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat ik wel mijn telefoon, maar niet mijn adsl abbonnement kan opzeggen, omdat ik een contract heb tot juli 2009. Dat betekend dus dat ik ongeveer €180 kan gaan betalen voor iets waar ik helemaal geen gebruik van kan maken. Ik kan het niet opschorten, nee ik moet gewoon blijven betalen.

Leuke bijverdienste voor de KPN, want en zijn volgens mij een hele hoop mensen die in de zelfde situatie zitten, en dus ook voor nop kunnen betalen.

Weet iemand of ik hier nog wat aan kan doen?

M.v.g.

Gerard

TdeHond

Re: Adsl abbonnement KPN

Ongelezen bericht door TdeHond »

Lees in de AV of er iets geregeld is over verhuizen + opzeggen ADSL.

Teken schriftelijk aangetekend bezwaar aan dat ADSL niet opgeschort kan worden tot u uw nieuwe woning betrekt. Verzoek om schriftelijke reactie van KPN binnen 4 weken toe te zenden.

Ga naar de Geschillencommissie telecommunicatie als u er met KPN niet uitkomt.
U bent verplicht tot betalen tot de Geschillencommissie uitspraak heeft gedaan. Bij de geschillencommissie kunt u de abonnementsgelden trachten terug te vorderen.

Geen idee of u in het gelijk gesteld wordt.

queenfan

Re: Adsl abbonnement KPN

Ongelezen bericht door queenfan »

Je hebt een jaarcontract en deze dien je uit te zitten dat weet je staat in de algemene voorwaarden en heb je voor getekend.

Ik weet niet of je zoon internet heeft anders verhuizen naar het adres van je zoon indien mogelijk.

Gesloten