LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zeer slechte service UPC!! Krijg borg maar niet terug!!!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 nov 2008 19:12
Zeer slechte service UPC!! Krijg borg maar niet terug!!!
Per 31 juli 2008 heb ik mijn UPC abonnement opgezegd.
Drie weken na het versturen van de producten heb ik contact opgenomen met de UPC klantenservice.
Ik vroeg mij af wanneer ik de borg van 45 euro ontvang. Deze medewerker wist mij te vertellen dat dit 4 tot 6 weken na ontvangst van de producten gestort wordt op mijn rekening. Maar om er zeker van te zijn dat ik het spoedig zou ontvangen heeft hij een 'Case' aangevraagd en zou binnen 3 weken het bedrag ad 45 euro worden terugestort op mijn rekening.
Na deze drie weken had ik nog steeds niets ontvangen en belde ik opnieuw.
De medewerker met wie ik nu sprak zag dat ze ermee bezig waren en dat het nog maximaal 2 weken zou duren voordat ik het geld zou ontvangen. Wanneer dit niet zo zou zijn moest ik weer contact opnemen met de klantenservice. Zo gezegd zo gedaan want uiteraard heb ik niets ontvangen!
Ik belde weer. Er werd mij een ander verhaal verteld. Het duurt ongeveer 8 weken eer dat mijn geld teruggestort word na zo'n 'case' aanvraag.
Deze was aangevraagd op 22 september en dus moest ik geduld hebben tot 22 november.
Het is nu 27 november en nog heb ik geen 45 euro ontvangen! Ik belde weer!
Ik kreeg de mededeling dat het dus blijkbaar mis was gegaan... en hij kon niets anders doen dan het opnieuw aanvragen met als gevolg dat ik dus weer 8 weken moet wachten!!!! We hebben het hier over een borg! Over mijn eigen geld dus! waar je weer recht op hebt na het inleveren van de producten!
Er is al veel geschreven op dit forum over UPC!! En nog kunnen ze niet netjes een vraag of een klacht afhandelen!! Deze slechte service icm onvriendelijk en assosiaal gedrag van de medewerkers maakt dat ik echt nooit meer met UPC in zee zal gaan!!!
Drie weken na het versturen van de producten heb ik contact opgenomen met de UPC klantenservice.
Ik vroeg mij af wanneer ik de borg van 45 euro ontvang. Deze medewerker wist mij te vertellen dat dit 4 tot 6 weken na ontvangst van de producten gestort wordt op mijn rekening. Maar om er zeker van te zijn dat ik het spoedig zou ontvangen heeft hij een 'Case' aangevraagd en zou binnen 3 weken het bedrag ad 45 euro worden terugestort op mijn rekening.
Na deze drie weken had ik nog steeds niets ontvangen en belde ik opnieuw.
De medewerker met wie ik nu sprak zag dat ze ermee bezig waren en dat het nog maximaal 2 weken zou duren voordat ik het geld zou ontvangen. Wanneer dit niet zo zou zijn moest ik weer contact opnemen met de klantenservice. Zo gezegd zo gedaan want uiteraard heb ik niets ontvangen!
Ik belde weer. Er werd mij een ander verhaal verteld. Het duurt ongeveer 8 weken eer dat mijn geld teruggestort word na zo'n 'case' aanvraag.
Deze was aangevraagd op 22 september en dus moest ik geduld hebben tot 22 november.
Het is nu 27 november en nog heb ik geen 45 euro ontvangen! Ik belde weer!
Ik kreeg de mededeling dat het dus blijkbaar mis was gegaan... en hij kon niets anders doen dan het opnieuw aanvragen met als gevolg dat ik dus weer 8 weken moet wachten!!!! We hebben het hier over een borg! Over mijn eigen geld dus! waar je weer recht op hebt na het inleveren van de producten!
Er is al veel geschreven op dit forum over UPC!! En nog kunnen ze niet netjes een vraag of een klacht afhandelen!! Deze slechte service icm onvriendelijk en assosiaal gedrag van de medewerkers maakt dat ik echt nooit meer met UPC in zee zal gaan!!!
Re: Zeer slechte service UPC!! Krijg borg maar niet terug!!!
Een shrale troost misschien ik heb 4 jaar moeten vechten om de borg terug te krijgen.
Heb nu wel ideetjes hoe je kan versnellen.
Heb nu wel ideetjes hoe je kan versnellen.
Re: Zeer slechte service UPC!! Krijg borg maar niet terug!!!
Geeft aan dat mocht u niet binnen 4 weken de borg ontvangen hebben, u naar de Geschillencommissie telecommunicatie stapt waar u tevens vervolgschade zult vorderen.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 nov 2008 19:12
Re: Zeer slechte service UPC!! Krijg borg maar niet terug!!!
Hoi Agro en TdeHond,
Beankt voor de reactie!
Hoe kan ik het dan versnellen? En ik zal wanneer ze weer niets voor me kunnen doen aangeven naar deze geschillencommissie te stappen!
bedankt!
Beankt voor de reactie!
Hoe kan ik het dan versnellen? En ik zal wanneer ze weer niets voor me kunnen doen aangeven naar deze geschillencommissie te stappen!
bedankt!
Re: Zeer slechte service UPC!! Krijg borg maar niet terug!!!
De noodzakelijke kosten van 0900 ook gelijk claimen want zij waren nalatig en veroorzaakte deze gevolg schade...
Of laten ze je zo vaak bellen dat je meer dan €45,- aan telefoon kosten hebt en het laat zitten?
Of laten ze je zo vaak bellen dat je meer dan €45,- aan telefoon kosten hebt en het laat zitten?
-
- Berichten: 2854
- Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08
Re: Zeer slechte service UPC!! Krijg borg maar niet terug!!!
Heeft geen enkel nut. UPC heeft dat geintje bij mij ook geflikt. Uiteindelijk een advocaat ingeschakeld, die adviseerde dat het niet de moeite waard was en ik maar een laatste poging per aangetekende brief moest doen en als ze daar niks mee deden het maar moest laten varen.
Zo gezegd zo gedaan: Wat schets mijn stomme verbazing (de vrouw van het callcenter van UPC had me al meegedeeld dat ik volkomen gelijk had maar dat dit gewoon een tactiek van UPC was), een paar weken krijg ik Interim Justicia aan de foon; of ik maar even de openstaande rekeningen wilde betalen. Welke? Ja, die heeft U al gehad. Nou stuur ze dan maar op. Nee, dat doen we niet. Nou, sleep me dan maar voor de rechter.
Dit was een jaar of 6 geleden en ik had er daarna niks meer van gehoord, tot ik vorige jaar ineens weer IJ aan de lijn had. Intussen was de rekening veel hoger.
Dus bewijs opgestuurd waarin ik opzettelijk één foutje maakte. En ja hoor, dat was volgens hun dus de rekening die niet betaald was.
Heb ze daarna een counterclaim gestuurd en sindsdien niks meer gehoord.
Van UPC kun je alleen winnen als de overheid zich er mee gaat bemoeien en we weten allemaal dat dat alleen gebeurd als je Fortis of zo heet....
Zo gezegd zo gedaan: Wat schets mijn stomme verbazing (de vrouw van het callcenter van UPC had me al meegedeeld dat ik volkomen gelijk had maar dat dit gewoon een tactiek van UPC was), een paar weken krijg ik Interim Justicia aan de foon; of ik maar even de openstaande rekeningen wilde betalen. Welke? Ja, die heeft U al gehad. Nou stuur ze dan maar op. Nee, dat doen we niet. Nou, sleep me dan maar voor de rechter.
Dit was een jaar of 6 geleden en ik had er daarna niks meer van gehoord, tot ik vorige jaar ineens weer IJ aan de lijn had. Intussen was de rekening veel hoger.
Dus bewijs opgestuurd waarin ik opzettelijk één foutje maakte. En ja hoor, dat was volgens hun dus de rekening die niet betaald was.
Heb ze daarna een counterclaim gestuurd en sindsdien niks meer gehoord.
Van UPC kun je alleen winnen als de overheid zich er mee gaat bemoeien en we weten allemaal dat dat alleen gebeurd als je Fortis of zo heet....
Re: Zeer slechte service UPC!! Krijg borg maar niet terug!!!
@Marloes
Even op envelope bij naam Agro drukken zodat hij buiten de lijst om u kan adviseren over hoe u e.e.a. kunt versnellen < VEG>
Even op envelope bij naam Agro drukken zodat hij buiten de lijst om u kan adviseren over hoe u e.e.a. kunt versnellen < VEG>
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 nov 2008 19:12
Re: Zeer slechte service UPC!! Krijg borg maar niet terug!!!
jeetje.. ik schrik (nou ja schrik is een groot woord) hier wel een beetje van!
Wat ontzettend schandalig van UPC!!!!!!!!!!!!!
Ik heb er gewoon geen woorden voor!!!
Wat ontzettend schandalig van UPC!!!!!!!!!!!!!
Ik heb er gewoon geen woorden voor!!!
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
- Contacteer:
Re: Zeer slechte service UPC!! Krijg borg maar niet terug!!!
Geachte mevrouw Bekker,
Het spijt mij dat u niet de service heeft gekregen die u van ons mag verwachten.
Nadat wij het modem in goede orde terug hebben ontvangen, wordt de borg gecorrigeerd. Indien er nog sprake is van een openstaand bedrag, of een lopend abonnement op andere diensten wordt de borg verrekend.
Indien u geen abonnementen meer afneemt bij UPC en ons geen bedragen meer verschuldigd bent, ontvangt u een eindfactuur waarop de borg als creditbedrag staat vermeld. Dit bedrag wordt binnen 8 weken na ontvangst van deze factuur gerestitueerd naar het bij ons bekende rekeningnummer. Dit staat ook vermeld op de eindfactuur.
Graag ontvang ik uw gegevens zodat wij kunnen nagaan wat de reden is dat in uw geval de borg niet is gerestitueerd.
U kunt uw gegevens mailen naar [email protected].
met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Het spijt mij dat u niet de service heeft gekregen die u van ons mag verwachten.
Nadat wij het modem in goede orde terug hebben ontvangen, wordt de borg gecorrigeerd. Indien er nog sprake is van een openstaand bedrag, of een lopend abonnement op andere diensten wordt de borg verrekend.
Indien u geen abonnementen meer afneemt bij UPC en ons geen bedragen meer verschuldigd bent, ontvangt u een eindfactuur waarop de borg als creditbedrag staat vermeld. Dit bedrag wordt binnen 8 weken na ontvangst van deze factuur gerestitueerd naar het bij ons bekende rekeningnummer. Dit staat ook vermeld op de eindfactuur.
Graag ontvang ik uw gegevens zodat wij kunnen nagaan wat de reden is dat in uw geval de borg niet is gerestitueerd.
U kunt uw gegevens mailen naar [email protected].
met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Re: Zeer slechte service UPC!! Krijg borg maar niet terug!!!
Inclusief rente die de gedupeerde heeft misgelopen?Dit bedrag wordt binnen 8 weken na ontvangst van deze factuur gerestitueerd naar het bij ons bekende rekeningnummer.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 nov 2008 19:12
Re: Zeer slechte service UPC!! Krijg borg maar niet terug!!!
Alle gegevens verstuurd naar het mail adres!
het zal mij benieuwen wat eruit komt!
het zal mij benieuwen wat eruit komt!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 nov 2008 19:12
Re: Zeer slechte service UPC!! Krijg borg maar niet terug!!!
Dit forum werkt....
Antwoord gehad van UPC... het restitueren van de borg is in gang gezet. Wordt deze week naar de bank verzonden en het geld zou dus uiterlijk volgende week op mijn rekening moeten staan zo schrijven ze!
Ook verontschuldigen ze zich voor de situatie en wordt er zeer binnenkort een fleurige attentie thuis bezorgd.... Ik ben benieuwd.
Wel zo netjes om dit ook hier te vermeldden!
Mocht blijken dat deze woorden weer niet worden nagekomen zien jullie mij hier terug!!! Want inmiddels is mijn motto wel... eerst zien dan geloven!!!
Antwoord gehad van UPC... het restitueren van de borg is in gang gezet. Wordt deze week naar de bank verzonden en het geld zou dus uiterlijk volgende week op mijn rekening moeten staan zo schrijven ze!
Ook verontschuldigen ze zich voor de situatie en wordt er zeer binnenkort een fleurige attentie thuis bezorgd.... Ik ben benieuwd.
Wel zo netjes om dit ook hier te vermeldden!
Mocht blijken dat deze woorden weer niet worden nagekomen zien jullie mij hier terug!!! Want inmiddels is mijn motto wel... eerst zien dan geloven!!!