Ziggo...... wat een ellende
Geplaatst: 28 nov 2008 13:04
Vroeger was Casema mijn provider en ik was tevreden over hun diensten en over het algemeen was hun helpdesk goed bereikbaar.
Nu is het dus Ziggo.......
Toen de Casema nog bestond heb ik pakket voor digitale televisie besteld. Het was een speciale actie en ik kon voor weinig geld digitaal gaan kijken.
Binnen een paar dagen had ik het pakket [een digitale ontvanger, een smartcard en randapparatuur] in huis.
Toen werd Casema Ziggo. Ik merkte er weinig van de fusie. Tot 4 augustus 2008.
Een brief van Ziggo lag op de deurmat. Er was een fout opgetreden bij de facturering.
Of ik maar even €59,05 wilde bijbetalen voor hun digitale ontvanger. Die speciale actie van Casema was ineens niet meer zo speciaal.
Op 12 november bestelde ik een extra pakket via de website.
Ik hoefde alleen maar mijn telefoonnummer in te voeren + postcode en ik zou gebeld worden.
Binnen de seconde werd ik gebeld en een uiterst vriendelijke medewerker verzekerde me dat binnen 48 uur de extra zenders beschikbaar zouden zijn.
Na 8 dagen wachten heb ik maar weer contact opgenomen met Ziggo om te vragen hoe het zat met de extra zenders. Toen bleek dat de bestelling niet was uitgevoerd.
Opnieuw de bestelling geplaatst. 48 uur leveringstijd werd ineens 5 werkdagen........
Wel lag binnen 2 dagen de bevestiging op de deurmat [dat kan dus wel snel geregeld worden].
Er viel me iets vreemds op. Ziggo vermeldde dat de TNT binnenkort een pakket zou aanbieden met daarin een nieuwe modem. Wat nieuwe modem? En ik had in de zomer een splinternieuwe modem ontvangen.....
Ook werd vermeld dat ik €9,50 verzendkosten moet betalen.
Voorts werd verzocht de "oude" modem op eigen kosten terug te sturen naar Ziggo.
Bekijk het effe. Er wordt niks teruggestuurd. Ik heb betaald voor de modem, dus mag ik het mijn eigendom noemen. Om opheldering te krijgen, heb ik contact opgenomen met de klantenservice [0900-1884], maar na 40 minuten gewacht te hebben, heb ik de verbinding verbroken. Er zat niets anders op dan maar het contact formulier van hun website te gebruiken.
De reactie was dat ik de modem in bruikleen had [ohh? en die factuur van 4 augustus dan?].
Vervolgens heb ik een klacht gedeponeerd. Eerst mijn geld terug en de modem stuur ik dan wel op, maar ik verreken de verzendkosten wel met de eerstvolgende nota.
Nu heb ik nog steeds die extra zenders niet en op mijn klacht wordt niet gereageerd.
Dat is ook mooi zeg.
Ik ben van mening dat Ziggo een amateuristische bende is dat op een uiterst klantonvriendelijke manier te werk gaat. Het regent klachten en ze schijnen er maar niet van te leren.
Ik heb eigenlijk maar een andere keuze. Overstappen naar een andere provider, maar dat betekent dat ik dan ADSL van de KPN moet gaan afnemen [ook al zo'n lekker bedrijf] omdat er geen andere kabel providers in mijn regio [Bollenstreek] zijn.
Met vriendelijke groet,
Taitennek.
Nu is het dus Ziggo.......
Toen de Casema nog bestond heb ik pakket voor digitale televisie besteld. Het was een speciale actie en ik kon voor weinig geld digitaal gaan kijken.
Binnen een paar dagen had ik het pakket [een digitale ontvanger, een smartcard en randapparatuur] in huis.
Toen werd Casema Ziggo. Ik merkte er weinig van de fusie. Tot 4 augustus 2008.
Een brief van Ziggo lag op de deurmat. Er was een fout opgetreden bij de facturering.
Of ik maar even €59,05 wilde bijbetalen voor hun digitale ontvanger. Die speciale actie van Casema was ineens niet meer zo speciaal.
Op 12 november bestelde ik een extra pakket via de website.
Ik hoefde alleen maar mijn telefoonnummer in te voeren + postcode en ik zou gebeld worden.
Binnen de seconde werd ik gebeld en een uiterst vriendelijke medewerker verzekerde me dat binnen 48 uur de extra zenders beschikbaar zouden zijn.
Na 8 dagen wachten heb ik maar weer contact opgenomen met Ziggo om te vragen hoe het zat met de extra zenders. Toen bleek dat de bestelling niet was uitgevoerd.
Opnieuw de bestelling geplaatst. 48 uur leveringstijd werd ineens 5 werkdagen........
Wel lag binnen 2 dagen de bevestiging op de deurmat [dat kan dus wel snel geregeld worden].
Er viel me iets vreemds op. Ziggo vermeldde dat de TNT binnenkort een pakket zou aanbieden met daarin een nieuwe modem. Wat nieuwe modem? En ik had in de zomer een splinternieuwe modem ontvangen.....
Ook werd vermeld dat ik €9,50 verzendkosten moet betalen.
Voorts werd verzocht de "oude" modem op eigen kosten terug te sturen naar Ziggo.
Bekijk het effe. Er wordt niks teruggestuurd. Ik heb betaald voor de modem, dus mag ik het mijn eigendom noemen. Om opheldering te krijgen, heb ik contact opgenomen met de klantenservice [0900-1884], maar na 40 minuten gewacht te hebben, heb ik de verbinding verbroken. Er zat niets anders op dan maar het contact formulier van hun website te gebruiken.
De reactie was dat ik de modem in bruikleen had [ohh? en die factuur van 4 augustus dan?].
Vervolgens heb ik een klacht gedeponeerd. Eerst mijn geld terug en de modem stuur ik dan wel op, maar ik verreken de verzendkosten wel met de eerstvolgende nota.
Nu heb ik nog steeds die extra zenders niet en op mijn klacht wordt niet gereageerd.
Dat is ook mooi zeg.
Ik ben van mening dat Ziggo een amateuristische bende is dat op een uiterst klantonvriendelijke manier te werk gaat. Het regent klachten en ze schijnen er maar niet van te leren.
Ik heb eigenlijk maar een andere keuze. Overstappen naar een andere provider, maar dat betekent dat ik dan ADSL van de KPN moet gaan afnemen [ook al zo'n lekker bedrijf] omdat er geen andere kabel providers in mijn regio [Bollenstreek] zijn.
Met vriendelijke groet,
Taitennek.