Van Planet naar KPN
Geplaatst: 28 nov 2008 17:02
In juli bericht van KPN op naam, dat per 4 juli de naam Planet verandert in KPN. Vanwege het samengaan van Planet en KPN nieuwe abonnementen. Natuurlijk kan ik als trouwe klant gebruikmaken van deze nieuwe abonnementen, aldus de brief. De brief vervolgt met: U heeft nu Internetplusbellen Standard tot 3Mb en betaalt 42,95 euro per maand. Stapt u over op KPN, internetplusbellen Basis tot 3Mb, dan krijgt u voor 35 euro per maand dezelfde snelheid en gratis belonbeperkt avond en weekend.
Het enige wat u hoeft te doen is de antwoordkaart te ondertekenen en naar ons terugsturen. Of de wijziging online doorgeven via kpn.com/planetnaarkpn. Eenvoudig zou je denken!
Echter de bovengenoemde site was nooit beschikbaar. Ongeveer een maand geprobeerd, maar steeds= niet beschikbaar. Dus ondertussen maar het antwoordkaartje opgestuurd, waarvan ik direct al dacht, daar hoor ik nooit wat van. Inderdaad nu 4 maanden later daar geen reactie op. Dan maar kiezen voor het 0900 nr van KPN, nu slechts 0,01 cent p.m. Dat mag ook wel, want wachttijden van 15 minuten zijn normaal. Alleen de tijd al!!
Via dit 0900 duidelijk gemaakt dat ik wilde ingaan op de aanbieding. Helaas dit was niet mogelijk omdat het om een downgrade zou gaan. U moet wachten tot het abonnementsjaar erop zit en dan kunt u dat zelf wijzigen. Gewacht tot het jaar erop zat, daarna geprobeerd abonnement te wijzigen, echter lukte niet. Weer bellen. Ja, helaas we krijgen het ook niet voor elkaar. Reden onbekend. Misschien kunt u het beste uw abonnement geheel opzeggen en weer opnieuw aanmelden bij KPN, was het advies. Al met al het 0900 nr. minimaal 10x gebeld, met altijd een ander advies van diverse andere personen. Soms werd de verbinding verbroken na 10 minuten.
Ook het probleem via email kenbaar gemaakt. Kreeg na 14 dagen antwoord dat door drukte het nog wel even kon duren. Inderdaad na enige tijd reactie. Allerlei adviezen, steeds weer andere door diverse medewerkers.
Al met al is er nog niets gebeurd. Zie ik mooi in de KPN winkel de aanbieding hangen van Internetplusbellen Basis voor 35 euro per maand. Maar ik kan het niet krijgen en blijf mooi 42,95 betalen.
Uiteindelijk ook klachtenbrief in KPN winkel opgesteld.
Nu werd ik wel ongeveer een week geleden gebeld door een onderzoeker van of voor KPN die alle klachten ging verzamelen en dat waren er heel wat, dus wie weet.......... Je moet wel een heel lange adem hebben om bij KPN wat dit betreft wat geregeld te krijgen.
Benieuwd of meer mensen hier mee te maken hebben gehad.
Het enige wat u hoeft te doen is de antwoordkaart te ondertekenen en naar ons terugsturen. Of de wijziging online doorgeven via kpn.com/planetnaarkpn. Eenvoudig zou je denken!
Echter de bovengenoemde site was nooit beschikbaar. Ongeveer een maand geprobeerd, maar steeds= niet beschikbaar. Dus ondertussen maar het antwoordkaartje opgestuurd, waarvan ik direct al dacht, daar hoor ik nooit wat van. Inderdaad nu 4 maanden later daar geen reactie op. Dan maar kiezen voor het 0900 nr van KPN, nu slechts 0,01 cent p.m. Dat mag ook wel, want wachttijden van 15 minuten zijn normaal. Alleen de tijd al!!
Via dit 0900 duidelijk gemaakt dat ik wilde ingaan op de aanbieding. Helaas dit was niet mogelijk omdat het om een downgrade zou gaan. U moet wachten tot het abonnementsjaar erop zit en dan kunt u dat zelf wijzigen. Gewacht tot het jaar erop zat, daarna geprobeerd abonnement te wijzigen, echter lukte niet. Weer bellen. Ja, helaas we krijgen het ook niet voor elkaar. Reden onbekend. Misschien kunt u het beste uw abonnement geheel opzeggen en weer opnieuw aanmelden bij KPN, was het advies. Al met al het 0900 nr. minimaal 10x gebeld, met altijd een ander advies van diverse andere personen. Soms werd de verbinding verbroken na 10 minuten.
Ook het probleem via email kenbaar gemaakt. Kreeg na 14 dagen antwoord dat door drukte het nog wel even kon duren. Inderdaad na enige tijd reactie. Allerlei adviezen, steeds weer andere door diverse medewerkers.
Al met al is er nog niets gebeurd. Zie ik mooi in de KPN winkel de aanbieding hangen van Internetplusbellen Basis voor 35 euro per maand. Maar ik kan het niet krijgen en blijf mooi 42,95 betalen.
Uiteindelijk ook klachtenbrief in KPN winkel opgesteld.
Nu werd ik wel ongeveer een week geleden gebeld door een onderzoeker van of voor KPN die alle klachten ging verzamelen en dat waren er heel wat, dus wie weet.......... Je moet wel een heel lange adem hebben om bij KPN wat dit betreft wat geregeld te krijgen.
Benieuwd of meer mensen hier mee te maken hebben gehad.