Afeglopen week hebben wij een verkoper van Unique Kozijn op bezoek gehad. We hadden diverse prijzen opgevraagd overal koste het ongeveer 25.000,- bij Unique Kozijn koste het 49.000,- . We mochten niet nadenken we moesten direct tekenen.
Toen wij niet direct wouden beslissen werd de verkoper boos. Een keer zo duur als andere wat een oplichters zeg.
Wij zijn blij dat we niet getekend hebben. Pas op voor de verkoop praktijken van Unique Kozijn
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] veel te duur
Re: veel te duur
wel een grrot verschil, maar heb je van alle andere bedrijven een schriftelijke offerte gehad? waar alles duidelijk instaat en uitgetekend per kozijn, want het is natuurlijk moeilijk vergelijken als je niet van elk bedrijf een duidelijk verhaal op papier heb staan.
soort profiel
glas soort
montage methode
wat voor hang en sluitwerk
garantie voorwaarden
wat zit er allemaal bij?? horren, roosters, enz
wat voor kleur.
kortom een auto met metalic lak, leren bekleding, licht metaal navigatie kost ook zo veel duurder als je het niet hebt.
maar als alles echt hetzelfde is dan is er wel een groot prijsverschil.
soort profiel
glas soort
montage methode
wat voor hang en sluitwerk
garantie voorwaarden
wat zit er allemaal bij?? horren, roosters, enz
wat voor kleur.
kortom een auto met metalic lak, leren bekleding, licht metaal navigatie kost ook zo veel duurder als je het niet hebt.
maar als alles echt hetzelfde is dan is er wel een groot prijsverschil.
joh, je zegt tegen die verkoper dan toch ook gewoon eerlijk.
luister jongen, die prijs van jou is twee keer zo hoog, en welke kull je me ook vertelt ik neem het in deze prijs niet van jou.
klaar, en dwing mij al helemaal niet dit te tekenen, dan bonjour ik je gelijk de straat op, met je pak.
ik hoop dat ik ooit zo iemand op de stoep heb staan... heerlijk
luister jongen, die prijs van jou is twee keer zo hoog, en welke kull je me ook vertelt ik neem het in deze prijs niet van jou.
klaar, en dwing mij al helemaal niet dit te tekenen, dan bonjour ik je gelijk de straat op, met je pak.
ik hoop dat ik ooit zo iemand op de stoep heb staan... heerlijk
Was niet te vergelijken, zou op papier gezet worden, niks geen offerte of zo.
Maar kreeg net zoals bij de andere 10 jaar garantie.
Wij hebben onze keus inmiddels gemaakt, dit bedrijf wou wel een offerte maken, zag er goed uit alles omschreven en duidelijk op papier.
Ik had een slecht gevoel bij de manier hoe de verkoper van Unique Kozijn me probeerde te overbluffen en ik ben blij dat ik er niet ingetrapt ben
Maar kreeg net zoals bij de andere 10 jaar garantie.
Wij hebben onze keus inmiddels gemaakt, dit bedrijf wou wel een offerte maken, zag er goed uit alles omschreven en duidelijk op papier.
Ik had een slecht gevoel bij de manier hoe de verkoper van Unique Kozijn me probeerde te overbluffen en ik ben blij dat ik er niet ingetrapt ben