(Voordien: geen facturen ontvangen, 2x onrechtmatig afgesloten, geen be-antwoording van brieven/emails/telefonisch onbeschofte antwoorden van klantenservice, 09.00-nummers, er zijn nog zoveel wachten voor u, kies 1, kies 2, kies 3 enz.).
Medio november 2008 klantenservice opgebeld en geinformeerd of ik mijn internet/surfen abonnement per 31/12 kon opzeggen. Dat kon, ik zou de bevestiging binnen 5 werkdagen ontvangen. Op mijn vraag of ik de medewerker zijn naam mocht noteren, werd de verbinding verbroken.
Vervolgens heb ik me gecontracteerd bij een andere provider per 1/1/09.
Vrijdag jl. bel ik naar klantenservice KPN om te vragen waar mijn bevestigingsbrief blijft. Krijg ik te horen dat mijn abonnement per 31-12-2008 niet opgezegd kan worden!!!
Jullie begrijpen, het stoom komt uit m'n oren vanwege KPN!!
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)