internet plus vast bellen bij Telfort
Geplaatst: 01 dec 2008 22:30
Per 1 september een abonnement internet + vast bellen met nummerbehoud bij Telfort aangegaan. Op 12 sept., door een fout bij Telfort, van het net afgesloten.
Pas op 6 okt. weer aangesloten op internet maar tot op heden (bijna 3 maanden later) nog steeds geen telefoon, ondanks veel telefoontjes met mijn prepaid telefoon naar de klantenservice ( heeft me al ongeveer 80 euro gekost). Steeds krijg ik te horen dat het nog wel een of twee weken kan duren.
Op e-mails en brieven wordt al helemaal niet gereageerd.
Wel kwamen er incasso overschrijvingen voor internet+vast bellen van 1 sept. t/m 30 nov. en daarna voor internet van 6 okt. t/m 31 dec., totaal zo'n 110 euro teveel. De incasso overschrijving voor internet terug laten boeken, maar een paar dagen later werd het weer afgeschreven (mag dat ?).
Wie heeft voor mij een advies of een oplossing, ik weet echt niet meer wat ik verder moet doen.
Pas op 6 okt. weer aangesloten op internet maar tot op heden (bijna 3 maanden later) nog steeds geen telefoon, ondanks veel telefoontjes met mijn prepaid telefoon naar de klantenservice ( heeft me al ongeveer 80 euro gekost). Steeds krijg ik te horen dat het nog wel een of twee weken kan duren.
Op e-mails en brieven wordt al helemaal niet gereageerd.
Wel kwamen er incasso overschrijvingen voor internet+vast bellen van 1 sept. t/m 30 nov. en daarna voor internet van 6 okt. t/m 31 dec., totaal zo'n 110 euro teveel. De incasso overschrijving voor internet terug laten boeken, maar een paar dagen later werd het weer afgeschreven (mag dat ?).
Wie heeft voor mij een advies of een oplossing, ik weet echt niet meer wat ik verder moet doen.