Pagina 1 van 1

internet plus vast bellen bij Telfort

Geplaatst: 01 dec 2008 22:30
door tonoosterbaan
Per 1 september een abonnement internet + vast bellen met nummerbehoud bij Telfort aangegaan. Op 12 sept., door een fout bij Telfort, van het net afgesloten.
Pas op 6 okt. weer aangesloten op internet maar tot op heden (bijna 3 maanden later) nog steeds geen telefoon, ondanks veel telefoontjes met mijn prepaid telefoon naar de klantenservice ( heeft me al ongeveer 80 euro gekost). Steeds krijg ik te horen dat het nog wel een of twee weken kan duren.
Op e-mails en brieven wordt al helemaal niet gereageerd.
Wel kwamen er incasso overschrijvingen voor internet+vast bellen van 1 sept. t/m 30 nov. en daarna voor internet van 6 okt. t/m 31 dec., totaal zo'n 110 euro teveel. De incasso overschrijving voor internet terug laten boeken, maar een paar dagen later werd het weer afgeschreven (mag dat ?).
Wie heeft voor mij een advies of een oplossing, ik weet echt niet meer wat ik verder moet doen.

Re: internet plus vast bellen bij Telfort

Geplaatst: 02 dec 2008 14:31
door TdeHond
Nee, een incasso mag niet herhaald worden door een bedrijf!
U kunt uw bank hierop aanspreken dat zij dit hebben laten gebeuren.

Telfort heeft een naam hoog te houden m.b.t. niet reageren op brieven. Mijn advies is dan ook: leg deze zaak voor bij de Geschillencommissie telecommunicatie omdat Telfort weigert met u te communiceren en derhalve het probleem niet opgelost wordt.

Bij de geschillencommissie tevens de vervolgschade ( kosten geschillencommissie, telefonie, brieven) vorderen.

Sterkte!
Zie: Telfort maakt fout op fout

Dien ook klacht over negeren door Telfort in.
consuwijzer:
Hier klacht indienen