XS4all gaat waardeloos met klachten om!!
Geplaatst: 02 dec 2008 14:39
Sinds april 2008 zijn wij al in discussie met xs4all over onze internet.
Toen wij 2 jaar geleden zijn verhuisd naar dit adres hebben wij onze provider meegenomen. Dit was geen enkel probleem. Dit bleek ook in de praktijk, want de 4 mb internet, die ons was toegezegd, haalden wij ook ruim.
Begin 2008 besloten wij naast internet ook te gaan bellen via xs en ook dit was geen probleem tot april dit jaar. Toen viel onze verbinding steeds weg en waren wij dagen onbereikbaar... Na een en ander te hebben uitgezocht bleek dit te maken te hebben met de snelheid van de verbinding. Die nu bleek volgens xs niet meer kon halen dan 3 mb.. Uiteraard waren wij het hier niet mee eens, want daarvoor hadden wij niet getekend. Helaas wij werden gehouden aan de overeenkomst van 1 jaar, die hadden afgesloten toen wij over zijn gegaan op internet en bellen.
Wij hebben meer malen verzocht een officiële klacht in te dienen, maar ook dit is lastig bij xs. We hebben het maar liefst 5 keer moeten mailen, voordat de klacht überhaupt aan kwam. Na weken wachten kregen we nogmaals een technische verklaring. Na nog een aantal keer geklaagd te hebben is ons medegedeeld, dat het nu eenmaal zo is en dat xs hier niets aan gaat doen. Wij moeten genoegen nemen met een module lager.
Prima, dan zitten we dat jaar wel uit.
Wat schetst echter onze verbazing. Oktober dit zelfde jaar weer problemen met de telefoon. Het zelfde verhaal maar nu moeten we terug naar 1,5 mb. Nu wordt op onze klacht niet eens meer gereageerd.
Wanneer iemand bij ons belt kan de ander niet op internet, want dat kan de lijn niet aan. Wij worden dus nog steeds gehouden aan de termijn van 1 jaar, maar als wij via de site van xs informeren of wij ons huidige abonnement bij hen kunnen afsluiten, lezen wij dat dit voor ons adres niet mogelijk is.
Ik vind het een schandalige manier van omgaan met klanten. Geen enkel begrip tonen. Nee, erger nog wij worden niet eens normaal te woord gestaan.
Toen wij 2 jaar geleden zijn verhuisd naar dit adres hebben wij onze provider meegenomen. Dit was geen enkel probleem. Dit bleek ook in de praktijk, want de 4 mb internet, die ons was toegezegd, haalden wij ook ruim.
Begin 2008 besloten wij naast internet ook te gaan bellen via xs en ook dit was geen probleem tot april dit jaar. Toen viel onze verbinding steeds weg en waren wij dagen onbereikbaar... Na een en ander te hebben uitgezocht bleek dit te maken te hebben met de snelheid van de verbinding. Die nu bleek volgens xs niet meer kon halen dan 3 mb.. Uiteraard waren wij het hier niet mee eens, want daarvoor hadden wij niet getekend. Helaas wij werden gehouden aan de overeenkomst van 1 jaar, die hadden afgesloten toen wij over zijn gegaan op internet en bellen.
Wij hebben meer malen verzocht een officiële klacht in te dienen, maar ook dit is lastig bij xs. We hebben het maar liefst 5 keer moeten mailen, voordat de klacht überhaupt aan kwam. Na weken wachten kregen we nogmaals een technische verklaring. Na nog een aantal keer geklaagd te hebben is ons medegedeeld, dat het nu eenmaal zo is en dat xs hier niets aan gaat doen. Wij moeten genoegen nemen met een module lager.
Prima, dan zitten we dat jaar wel uit.
Wat schetst echter onze verbazing. Oktober dit zelfde jaar weer problemen met de telefoon. Het zelfde verhaal maar nu moeten we terug naar 1,5 mb. Nu wordt op onze klacht niet eens meer gereageerd.
Wanneer iemand bij ons belt kan de ander niet op internet, want dat kan de lijn niet aan. Wij worden dus nog steeds gehouden aan de termijn van 1 jaar, maar als wij via de site van xs informeren of wij ons huidige abonnement bij hen kunnen afsluiten, lezen wij dat dit voor ons adres niet mogelijk is.
Ik vind het een schandalige manier van omgaan met klanten. Geen enkel begrip tonen. Nee, erger nog wij worden niet eens normaal te woord gestaan.