Ik heb een klacht over CAK.
Op 23 oktober 2008 ontving ik een brief van het CAK.
Dat er een positief saldo is.
As ik het eerder wou ontvangen dan 18 december moest ik binnen 10 werkdagen het antwoordformulier terug sturen.
Dit heb ik dezelfde dag nog gedaan op 23 oktober.
Op 29 oktober heeft de CAK het ontvangen.
Op 17 november was er nog steeds geen geld en geen antwoord.
Hierop besloot ik het CAK te bellen of ze het wel binnen hadden.
Het antwoord was na lang wachten “ja we hebben het binnen eind deze maand ( november) begin december heeft u het binnen “.
Op 19 november heb ik voor de zekerheid nog een keer gebeld en kreeg hetzelfde te horen.
Hierop besloot ik na de zekerheid die ik kreeg van het CAK om voor sinterklaas cadeautjes te bestellen via internet voor mijn zoontje (8 jaar).
Op 4 december was het geld er nog niet en besloot weer te bellen.
Hier kreeg ik de mededeling dat het bankrekeningnummer niet bekend was.
En of ik het even wou doorgeven terwijl het ook op het antwoordformulier is ingevuld.
Dit heb ik gedaan en kreeg de mededeling dat het eind van december over gemaakt wordt.
Hierdoor kom ik in de schulden omdat ik de rekening niet kan betalen van de bestelde spullen voor sinterklaas.
En dus genoodzaakt ben het of terug te sturen en of te gaan lenen.
Door dit alles wordt het voor mijn zoontje en mij geen leuke sinterklaas omdat we het niet kunnen vieren met plezier. Het antwoord van het CAK is hierop “tja dat is niet ons probleem”.
Ook was ik aan de telefoon en kreeg ineens iemand van de belastingdienst aan de lijn of ik even mijn fiscaal nummer wou geven.
Hier ben ik niet ingetrapt en de verbinding werd meteen verbroken.
Al met al zit ik nu zwaar in de nesten dankzij het CAK en zit ik nu dus in de schuld.
Dit bedraagt 55,45 euro + de kosten die nu erbij gaan komen van het te laat betalen.
Ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden.
Want als ze iets niet waar kunnen maken moeten ze ook geen brieven sturen.
Al deze gesprekken heb ik opgenomen op mijn telefoon als bewijs eerst voor mezelf maar nu om ook andere te laten horen.
ik weet dat het naïef was om te gaan bestellen maar wou me zoontje voor het laatste jaar een leuke sinterklaas geven.
ik ben toen gaan speuren en kwam op de nationale ombudsman die zijn bereid mij te helpen met dit alles.
dus mensen als je een brief krijg of je het eerder wil reken er maar op dat je het dan later krijgt.
groetjes mickeymouse
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] cak positief saldo
Re: cak positief saldo
Ik heb voor iemand in augustus de mededeling per mail aan het CAK gedaan van het banknummer, en verder rustig afgewacht.
Eind november stond het op de rekening...
Maar volgens mij weten ze bij het moeten uitbetalen nooit het rekeningnummer. Als er betaald moet worden, kan het wel meegedrukt worden op de acceptgiro volgens mij...
Eind november stond het op de rekening...
Maar volgens mij weten ze bij het moeten uitbetalen nooit het rekeningnummer. Als er betaald moet worden, kan het wel meegedrukt worden op de acceptgiro volgens mij...