Ziggo levert Modems die niet werken...
Geplaatst: 04 dec 2008 20:31
Vanochtend heb ik bij Dynabyte een Ziggo Internet Z2 abonnement afgesloten. Bij thuiskomst ben ik de boel aan gaan sluiten en toen ik de modem ging activeren kwam er te staan dat dit niet lukte en ik contact op moest nemen met de klantenservice. Na 25 minuten aan de lijn te hebben gehangen kreeg ik iemand aan de lijn die vertelde dat ze de verkeerde modem hebben gegeven (terwijl het een officiele doos van Ziggo zelf was). De modem die erbij zat was een Scientific Atlanta.
Toen ik terugging naar de winkel werd mij verteld dat deze modem in alle pakketten zit die ze verkopen.
Nogmaals Ziggo gebeld en toen werd me verteld dat deze modem niet werkt bij mensen in het voormalig Casema-gebied, terwijl ik het pakket in een winkel heb gekocht in dit gebied. Uiteindelijk heb ik alles ingeleverd en de hele boel geannulleerd. Even later ben ik naar Den-Haag gereden, een gebied dat ook in het Casema-gebied ligt maar bij alle winkels zat de Scientific Atlanta modem erbij.
Het blijkt dus dat Ziggo modems verkoopt in gebieden waar die modem niet eens werkt.
Toen ik terugging naar de winkel werd mij verteld dat deze modem in alle pakketten zit die ze verkopen.
Nogmaals Ziggo gebeld en toen werd me verteld dat deze modem niet werkt bij mensen in het voormalig Casema-gebied, terwijl ik het pakket in een winkel heb gekocht in dit gebied. Uiteindelijk heb ik alles ingeleverd en de hele boel geannulleerd. Even later ben ik naar Den-Haag gereden, een gebied dat ook in het Casema-gebied ligt maar bij alle winkels zat de Scientific Atlanta modem erbij.
Het blijkt dus dat Ziggo modems verkoopt in gebieden waar die modem niet eens werkt.