Pagina 1 van 1

TNT postbezorging

Geplaatst: 06 dec 2008 14:22
door Gijsbertha
Ik heb 3 weken geleden een envelop waar een fotokalender inzat dubbelgevouwen in de brievenbus gekregen.
Ik heb nu na 3 weken antwoord gekregen: Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. We zullen het doorgeven aan de manager van de postbezorging.
Hiermee is uw klacht afgehandeld.
Ik heb de klantenservice van TNT hierover gebeld.
Ze zeiden in het telefoongesprek dat ze niets voor mij konden doen.
Toen ik daarover verder wilden praten werd de verbinding verbroken.
Ik begrijp niet dat zo'n groot bedrijf zo met klachten omgaat.

Re: TNT postbezorging

Geplaatst: 06 dec 2008 15:21
door hyama
stel ze schriftelijk aansprakelijk

Re: TNT postbezorging

Geplaatst: 14 dec 2008 19:44
door br52
Afhankelijk van de soort zending kan men iets doen. In het geval van dit soort zending dus vrij weinig. Klacht indienen = ja, aansprakelijkheid = nee. Die brief is dus verspilde moeite. helaas pindakaas.