vodafoon , simpel en simlock vrij maken...
Geplaatst: 09 dec 2008 12:26
29 sept.: heb ik na 2 jaar prepaid vodafoon bij simpel een abonnement afgesloten en direct 70 euro betaald.
15 okt: bericht van simpel, het geld is binnen.
17 november: ik krijg mijn simkaart met nummerbehoud (moet ik wel nog ff 9 euro betalen)
18 november: gebeld naar nokia om tel. simlock vrij te maken. antwoord was: u moet naar vodafoon bellen
18 november: gemaild naar vodafoon, ik wil mijn tel. simlock vrij maken.
20 november: via thuisunlocken.nl opgelicht , zijn unlocken alleen je bankrekening
25 november: antwoord van vodafoon , uw simlock wordt aangevraagd bij nokia
30 november; een brief naar vodafoon waarin ik eis dat ik uiterlijk 7 december mijn unlockcode wil hebben.
8 december: hoera..via de mail mijn unlockcode...maarrr hij werkt niet
9 december gebeld naar vodafoon: 6 euro tel. kosten....wachten doorverbonden worden...etc etc. wij nemen contact op met nokia..u hoort nog van ons.
11 weken zit ik al zonder telefoon....wie pakt dat soort bedrijven nou es aan. ik overweeg een klacht in te dienen bij de klachtencommissie telecommunicatie
15 okt: bericht van simpel, het geld is binnen.
17 november: ik krijg mijn simkaart met nummerbehoud (moet ik wel nog ff 9 euro betalen)
18 november: gebeld naar nokia om tel. simlock vrij te maken. antwoord was: u moet naar vodafoon bellen
18 november: gemaild naar vodafoon, ik wil mijn tel. simlock vrij maken.
20 november: via thuisunlocken.nl opgelicht , zijn unlocken alleen je bankrekening
25 november: antwoord van vodafoon , uw simlock wordt aangevraagd bij nokia
30 november; een brief naar vodafoon waarin ik eis dat ik uiterlijk 7 december mijn unlockcode wil hebben.
8 december: hoera..via de mail mijn unlockcode...maarrr hij werkt niet
9 december gebeld naar vodafoon: 6 euro tel. kosten....wachten doorverbonden worden...etc etc. wij nemen contact op met nokia..u hoort nog van ons.
11 weken zit ik al zonder telefoon....wie pakt dat soort bedrijven nou es aan. ik overweeg een klacht in te dienen bij de klachtencommissie telecommunicatie