Goedenavond,
Sinds 2 dagen bijna onmogelijk te internetten/e-mailen. Ziggo is telefonisch niet bereikbaar, via Ziggo thuishelp is ook niet mogelijk, kortom wederom problemen. frustrerend heel erg frustrerend, maar kennelijk zijn er meer mensen met deze problemen(?) omdat men telefonisch niet bereikbaar is. ik ben vanouds casema klant.
Graag een reactie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZIGGO - INTERNET
Re: ZIGGO - INTERNET
Ik zou zeggen alle mensen die een klacht hebben over Ziggo, dit melden bij de consumenten auteriteit en de opta, met het verzoek nu eens eindelijk in te grijpen. Ook kunt u de politiek hierbij betrekken door ze van alle problemen op de hoogte te stellen.
Re: ZIGGO - INTERNET
wij hebben in juli 2008 ons kabel -tv abonnement opgezegd ivm het aanschaffen van digitale tv van een andere aanbieder
netjes geregeld en ja hoor per 1 september was het signaal weg en werd de laatste automatische incasso afgeschreven
op 28 november 2008 bericht van Zigggo dat er nog een rekening openstond
even nagekeken ...nee alles betaald
even bellen met klantenservice
MAAR TOEN ...
Volgens Ziggo was de laatste incasso gebruikt om mijn openstaande rekening te betalen van mijn internet abonnement
op mijn opmerking dat ik geen internet heb van Ziggo kwam het antwoord
jawel , al sinds 2006
nooit aangevraagd , nooit ontvangen en ook nog nooit in rekening gebracht door Ziggo ( en uiteraard dus ook nooit aan of voor betaald ) kreeg ik als antwoord :
DAT GAAT DAN GEBEUREN VANAF JANUARI 2009 want in december kon dat niet meer
HOUD ER WEL REKENING MEE DAT ACHTERSTALLIGE BEDRAGEN VIA INCASSO BUREAU ZULLEN WORDEN AFGEHANDELD
BOVENDIEN WORDT UW INTERNET MET ONMIDDELIJKE INGANG zodat u in het geheel geen diensten meer ontvangt AFGESLOTEN TOT AAN ALLE BETAALVERPLICHTINGEN ZIJN VOLDAAN !!!!!!
mijn antwoord dat ik geen internet had van Ziggo , dat er geen betaalverplichtingen waren kon ik net zo goed aan mijn kat zeggen , die zou het eerder begrijpen dan die call center medewerker die ik aan de lijn had
heb ze gewaarschuwd dat ze niet moeten proberen te incasseren ( schriftelijk aangetekend ) , anders ga ik tot het uiterste ( rechtszaak )
netjes geregeld en ja hoor per 1 september was het signaal weg en werd de laatste automatische incasso afgeschreven
op 28 november 2008 bericht van Zigggo dat er nog een rekening openstond
even nagekeken ...nee alles betaald
even bellen met klantenservice
MAAR TOEN ...
Volgens Ziggo was de laatste incasso gebruikt om mijn openstaande rekening te betalen van mijn internet abonnement
op mijn opmerking dat ik geen internet heb van Ziggo kwam het antwoord
jawel , al sinds 2006
nooit aangevraagd , nooit ontvangen en ook nog nooit in rekening gebracht door Ziggo ( en uiteraard dus ook nooit aan of voor betaald ) kreeg ik als antwoord :
DAT GAAT DAN GEBEUREN VANAF JANUARI 2009 want in december kon dat niet meer
HOUD ER WEL REKENING MEE DAT ACHTERSTALLIGE BEDRAGEN VIA INCASSO BUREAU ZULLEN WORDEN AFGEHANDELD
BOVENDIEN WORDT UW INTERNET MET ONMIDDELIJKE INGANG zodat u in het geheel geen diensten meer ontvangt AFGESLOTEN TOT AAN ALLE BETAALVERPLICHTINGEN ZIJN VOLDAAN !!!!!!
mijn antwoord dat ik geen internet had van Ziggo , dat er geen betaalverplichtingen waren kon ik net zo goed aan mijn kat zeggen , die zou het eerder begrijpen dan die call center medewerker die ik aan de lijn had
heb ze gewaarschuwd dat ze niet moeten proberen te incasseren ( schriftelijk aangetekend ) , anders ga ik tot het uiterste ( rechtszaak )
Re: ZIGGO - INTERNET
Zeur niet over Ziggo, iedereen zeurt en niemand doet wat!! Bezetten van die kantoren, de directie ter verantwoording roepen op het dorpsplein in pek en veren? De anti ziggo partij zou zo de kamer in rollen. Dit in combinatie met KPN en ANWB klagers en hoppa je levert de president. Maar we doen niks. Stemmen op Wouter B ank of is het W B os. houd toch op