Pagina 1 van 1

ZIGGO

Geplaatst: 10 dec 2008 11:34
door Jacquemain Sondeijker
Heeft iemand al eens zo'n arrogantie meegemaakt van een internetprovider als ZIGGO? Al dagen zijn wij telefonisch onbereikbaar met onze vaste telefoon en internet ligt er dagelijks uit waardoor het modem meermaals moet worden uit- en aangezet. Hulp van de "klantenservice" krijg je niet. Sterker nog: als je vraagt met wie je hebt gesproken wordt, tot twee keer toe, de telefoonverbinding gewoon verbroken. De technische dienst, of wat daarvoor moet doorgaan, heeft blijkbaar 5 volledige dagen nodig om het telefonieprobleem op te lossen! Als ik mijn bedrijf zou voeren op een wijze zoals ZIGGO dat doet, dan zou ik morgen de deuren kunnen sluiten. Ik ga maar eens contact opnemen met de Geschillencommissie Electronische Communicatiediensten, de Consumentenbond, Radar en, indien nodig, start ik een civiele procedure tegen ZIGGO. Maandelijks de facturen innen voor belabberde service kunnen ze, maar goede service of een goed werkend produkt afleveren, daar hebben ze blijkbaar nog nooit van gehoord!

Re: ZIGGO

Geplaatst: 15 dec 2008 17:50
door Hay Hoebers
Een paar dagen geen telefoon en dan opgelost? Nou vergeet het maar. Bij ziggo zijn ze nu al 6 WEKEN aan het proberen om mijn telefoonlijn te herstellen. Bij athome nooit geen probleem gehad. Men zegt in iedergeval dat men aan het proberen is dit te herstellen. Wordt niet alleen kwaad maar ook moedeloos van zoveel arrogantie.

:arrow: :?: Heeft iemand een idee hoe en waar ik terecht kan met klachten en claims want bij ziggo zelf reageert men nauwelijks. Selchts loze beloftes over 2 of 3 werkdagen.

Ook mijn email werkt niet zoals het hoort. Dat allemaal sinds 4 november.

:( hay hoebers

Re: ZIGGO

Geplaatst: 16 dec 2008 10:08
door Jacquemain Sondeijker
Ze vertellen je niet zo heel snel dat, als je klachten ondervindt, je contact kunt opnemen met de afdeling facturatie die dan een voorstel doen tot reductie van het door u te betalen abonnement. Hoewel het de frustratie en het ongemak niet weg neemt, hebben ze mij aangeboden één maand telefonie niet in rekening te brengen. Ik wacht met spanning onze volgende declaratie af om te zien of ze hun woord hebben gehouden. Vanzelfsprekend geef ik er de voorkeur aan zo snel mogelijk weer te kunnen bellen en gebeld te kunnen worden, maar de hoop daarop heb ik eerlijk gezegd al verloren.