De zeer dubieuze praktijken van internetbedrijf 4allclients
Geplaatst: 12 dec 2008 13:51
Ik heb op 1 december een computer besteld bij 4allclients via de site kieskeurig. Op de kieskeurigsite stond vermeld dat de levertijd slechts 2 dagen was. Bij de bestelling gaf de site van 4allclients ook aan dat de leveringstermijn slechts 2 dagen zou zijn. Ik heb keurig per Ideal alles betaald en vervolgens kreeg ik een mailtje terug waarin werd gezegd dat zij het product niet kunnen leveren en dat zij het hadden geannuleerd. Ik heb toen per direct mijn geld terug gevraagd, zodat ik dan in de gelegenheid zou zijn om nog even elders te kijken. Het gaat om een bedrag van euro 535,00 en dat is voor mij heel veel geld. Ik kreeg echter een mailtje terug dat de teruggaaftermijn 10 dagen is. Toen ik later op kieskeurig ging kijken was het bedrijf niet meer te vinden. Inmiddels zijn de 10 dagen verstreken en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Als ik via Google “problemen met 4allclients” intik dan wemelt het in verschillende rubrieken en fora van dezelfde soort klachten. De meeste mensen moeten wel een maand wachten eer ze hun geld terug krijgen.
Ik verdenk 4allclients ervan dat deze handelwijze een vooropgezet spel is om gelden te genereren en daarover een periode rente te ontvangen, danwel om hun einde jaarbalans gunstig te kunnen afsluiten. Dit gaat echter wel ten koste van onwetende klanten. Als je reageert dan wordt je voordurend aan het lijntje gehouden door 4allclients. De beantwoording geschiedt met een aantal standaardzinnen en wordt steevast geopend met de aanhef: “Wij zijn verheugd met de gelegenheid u te mogen informeren………” Een sadistisch trekje als je zoveel geld van ze tegoed hebt en de wijze zoals je door hun wordt behandeld. Bellen met 4allclients kost 45 ect per min. en je krijgt geen antwoord op de vragen die je stelt. Ook dan wordt je geconfronteerd met een soort menselijke robot die alleen standaardzinnetjes kan produceren. Wie stopt deze dubieuze praktijken van 4allclients. Kan er een algemene waarschuwing uitgaan om daar niet meer te kopen of kunnen ze ergens op een zwarte lijst.
Ik verdenk 4allclients ervan dat deze handelwijze een vooropgezet spel is om gelden te genereren en daarover een periode rente te ontvangen, danwel om hun einde jaarbalans gunstig te kunnen afsluiten. Dit gaat echter wel ten koste van onwetende klanten. Als je reageert dan wordt je voordurend aan het lijntje gehouden door 4allclients. De beantwoording geschiedt met een aantal standaardzinnen en wordt steevast geopend met de aanhef: “Wij zijn verheugd met de gelegenheid u te mogen informeren………” Een sadistisch trekje als je zoveel geld van ze tegoed hebt en de wijze zoals je door hun wordt behandeld. Bellen met 4allclients kost 45 ect per min. en je krijgt geen antwoord op de vragen die je stelt. Ook dan wordt je geconfronteerd met een soort menselijke robot die alleen standaardzinnetjes kan produceren. Wie stopt deze dubieuze praktijken van 4allclients. Kan er een algemene waarschuwing uitgaan om daar niet meer te kopen of kunnen ze ergens op een zwarte lijst.