Vodafone bestelling, hoe lang nog?
Geplaatst: 14 dec 2008 11:16
Hallo,
ook ik kom hier even mijn frustratie over Vodafone uiten.
Ik heb 5 november 2008 mijn lopende contract bij Vodafone met 2 jaar verlengd. Dit i.c.m. een Samsung i900 (Omnia). Ik kreeg een bevestigingsmail, en op de site stond dat het maximaal 10 dagen zou duren.
Na enkele dagen kreeg ik een brief dat een automatische incasso mislukt was, en dat ik het te betalen bedrag snel over moest maken. Meteen werd het bedrag overgemaakt, en ik belde het nummer dat vermeld stond. De betaling is nog niet binnen, dus ik moest later maar terug bellen. Een paar dagen daarna kreeg ik een brief waarin gedreigd werd met afsluiting.
's Maandags weer gebeld, maar ik kwam in een kilometers lange wachtrij. De dag erop had ik meer succes en ik werd geholpen door een aardige en vrolijke medewerkster die voor mij het proces van de verlenging van het contract + de verzending van de telefoon hervat heeft.
Na een paar dagen keek ik op MyVodafone, en inderdaad, mijn abonnement was aangepast naar de nieuwe voorwaarden. Echter nog steeds geen spoor van een telefoon.
Na een week maar weer gebeld, en ik kreeg een mevrouw aan de telefoon de vroeg of ik het ordernummer bij de hand had. Dat had ik niet, maar ook met mijn postcode kon ze niet. 5 minuten later teruggebeld met het juiste ordernummer, maar deze andere mevrouw bleek het ordernummer niet eens nodig te hebben. Zij wist mij de reden te vertellen waarom ik nog altijd geen telefoon in huis had. De telefoon lag bij het distributiecentrum te wachten op een kadobon, die ik er gratis bij zou krijgen. De kadobonnen waren echter niet meer op voorraad, en daarom werd besloten alle telefoons met zo'n kadobon maar tegen te houden. Na een lange periode van stilte aan de telefoon kon zij mij mededelen dat ze de kadobon van de telefoon gehaald had, en dat de telefoon alsnog binnen enkele dagen bij me binnen zou komen.
Na anderhalve week maar weer contact gezocht met de klantenservice.
De meneer aan de telefoon wist mij te vertellen dat de vorige mevrouw inderdaad de kadobon van de telefoon gehaald had. Zij had echter niet verder gekeken dan haar neus lang is. Zij had niet opgemerkt dat de kleur waarin de telefoon geleverd zou worden (grey, de enigste beschikbare kleur bij de Vodafone Webwinkel), niet op voorraad was. De meneer stelde voor de telefoon te veranderen in de silver editie, waarmee ik akkoord ging. De telefoon zou dan alsnog binnen enkele dagen bij mij geleverd worden.
Inmiddels wacht ik dus al bijna anderhalve maand op mijn telefoon en ben ik flink wat geld kwijt aan het bellen naar de klantenservice.
Ik ben flink pissig op Vodafone, de mensen van de klantenservice waren redelijk behulpzaam, maar keken absoluut niet verder dan hun neus lang is.
Om eerlijk te zijn heb ik er niet eens vertrouwen meer in dat de telefoon ooit nog gaat verschijnen... zo diep is mijn vertrouwen in Vodafone gedaald. Wat best opmerkelijk is, want in de 2 jaar hiervoor heb ik nog nooit een enkele klacht gehad.
Met vriendelijke groet,
Pim
ook ik kom hier even mijn frustratie over Vodafone uiten.
Ik heb 5 november 2008 mijn lopende contract bij Vodafone met 2 jaar verlengd. Dit i.c.m. een Samsung i900 (Omnia). Ik kreeg een bevestigingsmail, en op de site stond dat het maximaal 10 dagen zou duren.
Na enkele dagen kreeg ik een brief dat een automatische incasso mislukt was, en dat ik het te betalen bedrag snel over moest maken. Meteen werd het bedrag overgemaakt, en ik belde het nummer dat vermeld stond. De betaling is nog niet binnen, dus ik moest later maar terug bellen. Een paar dagen daarna kreeg ik een brief waarin gedreigd werd met afsluiting.
's Maandags weer gebeld, maar ik kwam in een kilometers lange wachtrij. De dag erop had ik meer succes en ik werd geholpen door een aardige en vrolijke medewerkster die voor mij het proces van de verlenging van het contract + de verzending van de telefoon hervat heeft.
Na een paar dagen keek ik op MyVodafone, en inderdaad, mijn abonnement was aangepast naar de nieuwe voorwaarden. Echter nog steeds geen spoor van een telefoon.
Na een week maar weer gebeld, en ik kreeg een mevrouw aan de telefoon de vroeg of ik het ordernummer bij de hand had. Dat had ik niet, maar ook met mijn postcode kon ze niet. 5 minuten later teruggebeld met het juiste ordernummer, maar deze andere mevrouw bleek het ordernummer niet eens nodig te hebben. Zij wist mij de reden te vertellen waarom ik nog altijd geen telefoon in huis had. De telefoon lag bij het distributiecentrum te wachten op een kadobon, die ik er gratis bij zou krijgen. De kadobonnen waren echter niet meer op voorraad, en daarom werd besloten alle telefoons met zo'n kadobon maar tegen te houden. Na een lange periode van stilte aan de telefoon kon zij mij mededelen dat ze de kadobon van de telefoon gehaald had, en dat de telefoon alsnog binnen enkele dagen bij me binnen zou komen.
Na anderhalve week maar weer contact gezocht met de klantenservice.
De meneer aan de telefoon wist mij te vertellen dat de vorige mevrouw inderdaad de kadobon van de telefoon gehaald had. Zij had echter niet verder gekeken dan haar neus lang is. Zij had niet opgemerkt dat de kleur waarin de telefoon geleverd zou worden (grey, de enigste beschikbare kleur bij de Vodafone Webwinkel), niet op voorraad was. De meneer stelde voor de telefoon te veranderen in de silver editie, waarmee ik akkoord ging. De telefoon zou dan alsnog binnen enkele dagen bij mij geleverd worden.
Inmiddels wacht ik dus al bijna anderhalve maand op mijn telefoon en ben ik flink wat geld kwijt aan het bellen naar de klantenservice.
Ik ben flink pissig op Vodafone, de mensen van de klantenservice waren redelijk behulpzaam, maar keken absoluut niet verder dan hun neus lang is.
Om eerlijk te zijn heb ik er niet eens vertrouwen meer in dat de telefoon ooit nog gaat verschijnen... zo diep is mijn vertrouwen in Vodafone gedaald. Wat best opmerkelijk is, want in de 2 jaar hiervoor heb ik nog nooit een enkele klacht gehad.
Met vriendelijke groet,
Pim