digitale dvr recorde van upc net 3 weken hebben wij ereen
Geplaatst: 15 dec 2008 05:00
hallo
ik heb op aanraden van de tv zaak,
upc digitale tv genomen.
plaats van dat ik van kan ontspannen ben ik er gestrest van.
bel al ruim 3 weken bijna elke dag wel naar upc
want zins wij de digitale media box hebben , hebben wij hangend beeld, en hele beeld blokken.
inmiddels is er upc monteur geweest die heeft gemeten of het signaal goed was , dat was niet .
volgens hem moesten wij een versterker kopen en dan zou probleem zijn opgelost . en hij heeft zelfs in onze meterkast een stopcontackt van upc voor analoge , en digitale c12 kabel stekker erin gemaakt nu zou ons probleem zijn opgelost . helaas is dit niet geval
inmiddels hebben wij ruim 30 € gebelt naar upc
steeds is simpel ff de fabriek instellingen weer op nieuw instellen dit moet ik elke dag wel doen anders kunnen wij niet digitale tv kijken.
of de stekker 30 seconde eruit halen.
na zoveel bellen zou je verwachten dat ze zeggen we sturen wel een monteur , dan krijg je ook nog te horen dat de kosten dan wel voor je eigen rekening is als , zei niks kunnnen ontdekken.
lekker is dat eerder met de analoge kabel hadden we misschien iets slechter beeld, maar niet dat we helemaal niet kunnen kijken en wat minder zenders , de mevr van upc zei dat ze 5 gratis films geven voor de kosten die ik heb gemaakt voor bellen, nou die kosten ben zelfs als ik duurste films neem nog langer weg niet uit daarbij wat heb ik eraan. heb inmiddels een klachten brief opgesteld , omdat ik slordig vind van upc dat ik zo vaak moet bellen voor dat er aktie word genomen, en het feit dat men, dan ook nog de kosten van mij zijn ik heb dat ding pas 2.5 week ja ja van begin meteen gemeld
mijn ouders hebben er ook een en die hebben er wel veel plezier van
maar ja ik hoop dat upc uit eindelijk woensdag met juiste oplossing komt want ik word er stapel van nu vandaag na dat die fabriek instellingen weer heb op nieuw insteld heb ik alleen ff zien hangen beeld , maar verder deed hij goed
weet iemand of je digitale mediaspeler uit het stop kontakt mag trekken want ik laat nooit apparaten standby staan ben heel erg bang voor brand . ik weet dat we 7 dagen bedenktijd hadden, maar als dit prima gaat werken kan ik ook blij mee zijn. omdat toch veel thuis ben verveel me niet zo , tenminste als hij goed doet dan .
ik wil iedereen tevens ff fijne feestdagen wensen en de beste wensen voor 2009[/b]
ik heb op aanraden van de tv zaak,
upc digitale tv genomen.
plaats van dat ik van kan ontspannen ben ik er gestrest van.
bel al ruim 3 weken bijna elke dag wel naar upc
want zins wij de digitale media box hebben , hebben wij hangend beeld, en hele beeld blokken.
inmiddels is er upc monteur geweest die heeft gemeten of het signaal goed was , dat was niet .
volgens hem moesten wij een versterker kopen en dan zou probleem zijn opgelost . en hij heeft zelfs in onze meterkast een stopcontackt van upc voor analoge , en digitale c12 kabel stekker erin gemaakt nu zou ons probleem zijn opgelost . helaas is dit niet geval
inmiddels hebben wij ruim 30 € gebelt naar upc
steeds is simpel ff de fabriek instellingen weer op nieuw instellen dit moet ik elke dag wel doen anders kunnen wij niet digitale tv kijken.
of de stekker 30 seconde eruit halen.
na zoveel bellen zou je verwachten dat ze zeggen we sturen wel een monteur , dan krijg je ook nog te horen dat de kosten dan wel voor je eigen rekening is als , zei niks kunnnen ontdekken.
lekker is dat eerder met de analoge kabel hadden we misschien iets slechter beeld, maar niet dat we helemaal niet kunnen kijken en wat minder zenders , de mevr van upc zei dat ze 5 gratis films geven voor de kosten die ik heb gemaakt voor bellen, nou die kosten ben zelfs als ik duurste films neem nog langer weg niet uit daarbij wat heb ik eraan. heb inmiddels een klachten brief opgesteld , omdat ik slordig vind van upc dat ik zo vaak moet bellen voor dat er aktie word genomen, en het feit dat men, dan ook nog de kosten van mij zijn ik heb dat ding pas 2.5 week ja ja van begin meteen gemeld
mijn ouders hebben er ook een en die hebben er wel veel plezier van
maar ja ik hoop dat upc uit eindelijk woensdag met juiste oplossing komt want ik word er stapel van nu vandaag na dat die fabriek instellingen weer heb op nieuw insteld heb ik alleen ff zien hangen beeld , maar verder deed hij goed
weet iemand of je digitale mediaspeler uit het stop kontakt mag trekken want ik laat nooit apparaten standby staan ben heel erg bang voor brand . ik weet dat we 7 dagen bedenktijd hadden, maar als dit prima gaat werken kan ik ook blij mee zijn. omdat toch veel thuis ben verveel me niet zo , tenminste als hij goed doet dan .
ik wil iedereen tevens ff fijne feestdagen wensen en de beste wensen voor 2009[/b]