LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] online klacht

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
meijer2

online klacht

Ongelezen bericht door meijer2 »

Mijn online klacht is.
In januari heb ik een verzoek ingediend om over te stappen van adsl + telefonie extra naar adsl + telefonie basis.
Mij contract loopt op 31 maart af.
Ik heb een bevestigingsbrief hiervan gekregen,daar stond in dat het op 1april inging en dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen.
Maar het liep anders,op 1april was het nog niet omgezet.
Na een maant maar eens bellen,men beloofde dat het geregeld zal worden.
Nou dat gebeurde pas in augustus na een aangetekende brief en diverse telefoontjes en mailtjes.
Maar er werd wel 63 euro aansluitkosten gerekend.
Dus maar weer mailen,ik kreeg een mail terug dat het bedrag terug gestort zou worden en dat het met de volgende nota verrekent zou worden.
En dit gaat nu al 5 maanden zoo door en iedere maand mail ik dat het niet is gebeurt,en weer krijg ik de mededeling dat het de volgende maand geregeld zou worden.
Maar er word helemaal bij online niets geregeld.
Dus zit er niets anders op om mijn abonnement op te zeggen.

TdeHond

Re: online klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Tijd voor de geschillencommissie.
Geeft daar aan dat als u niet binnen 4 weken het geld op uw rekening heeft staan, naar de Geschillencommissie telecommunicatie gaat waar u ook vervolgschade gaat eisen.

Gesloten