Bol.com cadeaubonnen
Geplaatst: 16 dec 2008 11:11
Ik heb een aantal weken geleden een aantal cadeaubonnen van bol.com via mijn werkgever gehad. In totaal 44 bonnen van 10,- euro.
Ik heb op 20 november j.l. een account aangemaakt bij Bol.com en alle 44 codes ingevoerd.
Vervolgens mijn winkelwagen gevuld met de artikelen welke ik op het oog had.
Tot mijn verbazing lukte het mij niet om mijn bestelling af te ronden.
Contact opgenomen met de klantenservice. Deze zouden een case aanmaken en ik zou hierover een bericht ontvangen. Na bijna een week ontving ik eindelijk een email. Daarin werd gevraagd om details zoals de datum waarop ik de bestelling probeerde te plaatsen, welk operating system en browser ik gebruik.
Op 28 november ontving ik een email met de mededeling dat je niet meer dan 20 cadeaubonnen kan opvoeren op je account. (lekker handig ). Ze verzochten mij de bijbehorende codes te mailen en ik zou dan 1 code krijgen met de overeenkomstige waarde van de 44 losse.
Dit is dus nog steeds niet gebeurd. Wel een aantal andere email berichten ontvangen van medewerkers die zich niet hadden verdiept in de case en dus niet werkbare oplossingen voorstelden.
Vandaag weer gebeld met het 900- nummer van bol.com. Weer iemand aan de lijn die zegt het met spoed te "laten" behandelen. Gevraagd of ik niet direct iemand kon spreken die wel kundig is om dit op te lossen maar dat was als vloeken in de kerk. Ze was daar niet voor "gemachtigd".
Weer een toezegging dat het zsm wordt opgelost.
Ik baal hiervan. Dit is mijn eerste ervaring met bol.com. En mijn laatste, want als ik uiteindelijk mijn bonnen kan besteden dan bestel ik nooit meer wat bij bol. Ik kan mij best voorstellen dat het merendeel van de bestellingen van klanten goed gaat. Echter als je de dan een klantenservice hebt zorg dan dat die ook daadwerkelijk in staat is om service te verlenen naar klanten.
Ben dus gewoon een maand verder en de digitale camera welke ik op het oog had is ondertussen weer in prijs omhoog gegaan.
“Een gefrustreerde bol.com klant”
Ik heb op 20 november j.l. een account aangemaakt bij Bol.com en alle 44 codes ingevoerd.
Vervolgens mijn winkelwagen gevuld met de artikelen welke ik op het oog had.
Tot mijn verbazing lukte het mij niet om mijn bestelling af te ronden.
Contact opgenomen met de klantenservice. Deze zouden een case aanmaken en ik zou hierover een bericht ontvangen. Na bijna een week ontving ik eindelijk een email. Daarin werd gevraagd om details zoals de datum waarop ik de bestelling probeerde te plaatsen, welk operating system en browser ik gebruik.
Op 28 november ontving ik een email met de mededeling dat je niet meer dan 20 cadeaubonnen kan opvoeren op je account. (lekker handig ). Ze verzochten mij de bijbehorende codes te mailen en ik zou dan 1 code krijgen met de overeenkomstige waarde van de 44 losse.
Dit is dus nog steeds niet gebeurd. Wel een aantal andere email berichten ontvangen van medewerkers die zich niet hadden verdiept in de case en dus niet werkbare oplossingen voorstelden.
Vandaag weer gebeld met het 900- nummer van bol.com. Weer iemand aan de lijn die zegt het met spoed te "laten" behandelen. Gevraagd of ik niet direct iemand kon spreken die wel kundig is om dit op te lossen maar dat was als vloeken in de kerk. Ze was daar niet voor "gemachtigd".
Weer een toezegging dat het zsm wordt opgelost.
Ik baal hiervan. Dit is mijn eerste ervaring met bol.com. En mijn laatste, want als ik uiteindelijk mijn bonnen kan besteden dan bestel ik nooit meer wat bij bol. Ik kan mij best voorstellen dat het merendeel van de bestellingen van klanten goed gaat. Echter als je de dan een klantenservice hebt zorg dan dat die ook daadwerkelijk in staat is om service te verlenen naar klanten.
Ben dus gewoon een maand verder en de digitale camera welke ik op het oog had is ondertussen weer in prijs omhoog gegaan.
“Een gefrustreerde bol.com klant”