Van kastje naar muur
Geplaatst: 17 dec 2008 14:47
Bij BCC heb ik in 2004 een fotocamera gekocht. In 2005 ben ik met deze camera voor reparatie gegaan naar een filiaal in Haarlem. Dit heb ik BINNEN de garantieperiode gedaan. Toch moest ik 70 euro aan reparatiekosten betalen, terwijl ik toch duidelijk heb afgesproken dat ik niet zou betalen omdat het binnen de garantieperiode is. De medewerker zei dat ik tegen betaling de camera kon meenemen en bij de klantenservice (0900-nummer) het geld terug kon krijgen. De klantenservice zei dat ik bij de winkel moest wezen. En de winkel zei dat ik bij de klantenservice moest wezen. Beide partijen wisten 100% zeker dat ik bij de ander moest wezen. Omdat ik er niet uit kwam heb ik het maar opzij gelegd. Nu wil ik het opnieuw proberen en zeggen ze dat ik na 3 jaar niet meer geld terug kan vragen. Wat kan ik doen?
PS: ik woon in Den Haag en de winkel is in Haarlem. Klantenservice zegt dat ik per se naar dat ene filiaal moet gaan.
PS: ik woon in Den Haag en de winkel is in Haarlem. Klantenservice zegt dat ik per se naar dat ene filiaal moet gaan.