LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone, te hoge rekening
Vodafone, te hoge rekening
Beste Radar,
Misschien kan iemand hier op deze forum hulp bieden. Ik heb met Vodafone een probleem, wat weer leidt tot een 2e probleem en niemand bij vodafone lijkt nog te weten wat er allemaal aan de hand is, niemand lijkt te luisteren.
In augustus heb ik vernomen van een actie die vodafone onder ons heet. Het komt er op neer dat gebruikers van vodafone voor 10 euro per maand elkaar onbeperkt kunnen bellen. Het is een hele systeem van aanmelden, en maximaal 3 personen. Maar goed het leek mij wel wat aangezien mijn vriendin een vodafone abonnement heeft. Omdat ik wat nare ervaringen heb gehad in het verleden met zulke acties ben ik naar de vodafone shop in den haag gegaan om informatie in te winnen. Samen met mijn vriendin naar den haag zijn we geholpen door een medewerker die Ernesto heet. Ik heb hem gevraagd hoe het werkt en of het voor zowel abonnementen als pre-paid geldt. Het antwoord was een volmondig ja. Ik heb meteen een pre-paid kaart aangeschaft en beltegoed. Zodra ik thuis was heb ik me aangemeld bij vodafone onder ons. Ik belde mijn vriendin meteen op en het werkte. Er was geen beltegoed afgeschreven
1e probleem.
Omdat de administratie bij vodafone niet op orde was had mijn vriendin al best lang geen rekening ontvangen, en op de website kon je toen ook geen overzicht zien. Dat probleem was eind september verholpen, en dus kreeg ze 2 rekeningen binnen, een van augustus en een van september. Tot onze verbazing zagen we dat deze rekeningen 115 en 360 euro waren. Na het checken van de specificatie bleek dat onze gesprekken gewoon in rekening zijn gebracht. Er vanuit gaan dat het een misverstand was, hebben ik gelijk even gebeld met klantenservice. Wat bleek, ik kon haar wel gratis bellen maar zij mij niet!!!!! Snel uitgelegd dat de verkoper in Den Haag ons heeft uitgelegd dat wij elkaar onbeperkt konden bellen. Heeft ze ons geadviseerd om terug te gaan en om een brief te sturen naar vodafone met het probleem. Het eerste wat we hebben gedaan is haar abonnement niet meer gebruiken en een prepaid kaart voor haar gekocht. Terug in de winkel kan de verkoper niet meer herinneren dat hij ons heeft geholpen en dat hebben we dan ook in de brief uitgelegd. Wachtend op de reactie op de brief komt er nog een rekening binnen van 263 euro van oktober. Weer gebeld met vodafone, uitgelegd dat we wachten op een reactie om te kijken wat daar uit komt. Nog steeds er van overtuigd dat dit opgelost gaat worden. Dan komt de eerste herinnering, weer bellen, weer uitleggen. Dan komt er een brief dat de abonnement niet meer actief is totdat de betalingen zijn gedaan. En nog meer kosten voor het weer aansluiten. Dan komt er een reactie van vodafone. Wij moeten naar de vodafone shop terug en met de verkoper en zijn manager zitten en als de verkoper en zijn manager ons gelijk geven dan zullen de rekeningen niet betaald hoeven worden. Wij weer terug naar Den Haag, is de manager niet aanwezig, de verkoper is ook heel afstandelijk aan het doen en meent zich nu wel weer te kunnen herinneren dat hij ons niet verkeerd heeft ingelicht. Wij besluiten om een andere dag terug te komen als de manager er is. De volgende dag worden we weer gebeld door vodafone dat de manager heeft gezegd dat hij niets voor ons kan doen. Ik leg uit dat ik hem niet heb gesproken en we vinden dat raar. De manager was er van overtuigd dat zijn verkoper geen fout had gemaakt, zonder onze kant van het verhaal te hebben gehoord. Wij weer naar Den Haag, is de manager weer niet aanwezig, en op de vraag wanneer hij er wel is, krijg ik de antwoord "ik weet het niet".het probleem niet opgelost........
2e probleem
Terwijl dit allemaal speelde bleven de rekeningen binnen komen. Wat raar is dat er rekening zijn binnen gekomen tot en met november. Terwijl er niet meer is gebeld met dit nummer sinds september. Ik weer bellen en ik wil graag weten hoe dat kan, ik moet naar de specificatie bekijken op het internet. Ik: Dat kan niet meer want het abonnement is niet meer actief. Vodafone: Dan kan ik niets voor u doen. Ik: Kunt u dan de rekening naar me mailen zodat ik kan zien hoe die kosten zijn gemaakt? Vodafone: Ja dat kan, maar dat kost 5 euro per rekening. Ik leg nog uit dat het abonnement al maanden inactief is en dat het dus niet kan dat er mee gebeld is. Maar daar gaat meneer niet over.....
Ik ben ten einde raad. Weet niet meer wat ik moet doen. Kan iemand advies geven. hoe kan ik 1 iemand van vodafone te spreken krijgen die luistert naar het verhaal en niet steeds doorschuift op een ander. Hoe kan ik die specificaties te zien krijgen zonder dat dat me 20 euro extra gaat kosten. Help.
Misschien kan iemand hier op deze forum hulp bieden. Ik heb met Vodafone een probleem, wat weer leidt tot een 2e probleem en niemand bij vodafone lijkt nog te weten wat er allemaal aan de hand is, niemand lijkt te luisteren.
In augustus heb ik vernomen van een actie die vodafone onder ons heet. Het komt er op neer dat gebruikers van vodafone voor 10 euro per maand elkaar onbeperkt kunnen bellen. Het is een hele systeem van aanmelden, en maximaal 3 personen. Maar goed het leek mij wel wat aangezien mijn vriendin een vodafone abonnement heeft. Omdat ik wat nare ervaringen heb gehad in het verleden met zulke acties ben ik naar de vodafone shop in den haag gegaan om informatie in te winnen. Samen met mijn vriendin naar den haag zijn we geholpen door een medewerker die Ernesto heet. Ik heb hem gevraagd hoe het werkt en of het voor zowel abonnementen als pre-paid geldt. Het antwoord was een volmondig ja. Ik heb meteen een pre-paid kaart aangeschaft en beltegoed. Zodra ik thuis was heb ik me aangemeld bij vodafone onder ons. Ik belde mijn vriendin meteen op en het werkte. Er was geen beltegoed afgeschreven
1e probleem.
Omdat de administratie bij vodafone niet op orde was had mijn vriendin al best lang geen rekening ontvangen, en op de website kon je toen ook geen overzicht zien. Dat probleem was eind september verholpen, en dus kreeg ze 2 rekeningen binnen, een van augustus en een van september. Tot onze verbazing zagen we dat deze rekeningen 115 en 360 euro waren. Na het checken van de specificatie bleek dat onze gesprekken gewoon in rekening zijn gebracht. Er vanuit gaan dat het een misverstand was, hebben ik gelijk even gebeld met klantenservice. Wat bleek, ik kon haar wel gratis bellen maar zij mij niet!!!!! Snel uitgelegd dat de verkoper in Den Haag ons heeft uitgelegd dat wij elkaar onbeperkt konden bellen. Heeft ze ons geadviseerd om terug te gaan en om een brief te sturen naar vodafone met het probleem. Het eerste wat we hebben gedaan is haar abonnement niet meer gebruiken en een prepaid kaart voor haar gekocht. Terug in de winkel kan de verkoper niet meer herinneren dat hij ons heeft geholpen en dat hebben we dan ook in de brief uitgelegd. Wachtend op de reactie op de brief komt er nog een rekening binnen van 263 euro van oktober. Weer gebeld met vodafone, uitgelegd dat we wachten op een reactie om te kijken wat daar uit komt. Nog steeds er van overtuigd dat dit opgelost gaat worden. Dan komt de eerste herinnering, weer bellen, weer uitleggen. Dan komt er een brief dat de abonnement niet meer actief is totdat de betalingen zijn gedaan. En nog meer kosten voor het weer aansluiten. Dan komt er een reactie van vodafone. Wij moeten naar de vodafone shop terug en met de verkoper en zijn manager zitten en als de verkoper en zijn manager ons gelijk geven dan zullen de rekeningen niet betaald hoeven worden. Wij weer terug naar Den Haag, is de manager niet aanwezig, de verkoper is ook heel afstandelijk aan het doen en meent zich nu wel weer te kunnen herinneren dat hij ons niet verkeerd heeft ingelicht. Wij besluiten om een andere dag terug te komen als de manager er is. De volgende dag worden we weer gebeld door vodafone dat de manager heeft gezegd dat hij niets voor ons kan doen. Ik leg uit dat ik hem niet heb gesproken en we vinden dat raar. De manager was er van overtuigd dat zijn verkoper geen fout had gemaakt, zonder onze kant van het verhaal te hebben gehoord. Wij weer naar Den Haag, is de manager weer niet aanwezig, en op de vraag wanneer hij er wel is, krijg ik de antwoord "ik weet het niet".het probleem niet opgelost........
2e probleem
Terwijl dit allemaal speelde bleven de rekeningen binnen komen. Wat raar is dat er rekening zijn binnen gekomen tot en met november. Terwijl er niet meer is gebeld met dit nummer sinds september. Ik weer bellen en ik wil graag weten hoe dat kan, ik moet naar de specificatie bekijken op het internet. Ik: Dat kan niet meer want het abonnement is niet meer actief. Vodafone: Dan kan ik niets voor u doen. Ik: Kunt u dan de rekening naar me mailen zodat ik kan zien hoe die kosten zijn gemaakt? Vodafone: Ja dat kan, maar dat kost 5 euro per rekening. Ik leg nog uit dat het abonnement al maanden inactief is en dat het dus niet kan dat er mee gebeld is. Maar daar gaat meneer niet over.....
Ik ben ten einde raad. Weet niet meer wat ik moet doen. Kan iemand advies geven. hoe kan ik 1 iemand van vodafone te spreken krijgen die luistert naar het verhaal en niet steeds doorschuift op een ander. Hoe kan ik die specificaties te zien krijgen zonder dat dat me 20 euro extra gaat kosten. Help.
Re: Vodafone, te hoge rekening
Het lijkt een lastig probleem te zijn bij de administratie van Vodafone. Na een flink aantal telefoontjes, emails en bezoekjes ben ik nog steeds bezig om het één en ander gecrediteerd te krijgen. Veel te hoge rekeningen! Kosten berekend die niet berekend moeten worden etc.
Bij de laatste keer bellen verteld dat ik een advocaat heb ingeschakeld en gelijk werd gezegd dat er een bedrag van 50 euro kan worden gecrediteerd wat niet in verhouding is. Het zou 200 moeten zijn. Die 50 euro is dan ook nergens op gebaseerd en is gewoon uit de lucht gegrepen om mij tevreden te stellen, waar ik uiteraard niet mee akkoord ga.
Een lang drama met nog steeds geen afloop. Voor mij NOOIT geen vodafone meer . . .
Bij de laatste keer bellen verteld dat ik een advocaat heb ingeschakeld en gelijk werd gezegd dat er een bedrag van 50 euro kan worden gecrediteerd wat niet in verhouding is. Het zou 200 moeten zijn. Die 50 euro is dan ook nergens op gebaseerd en is gewoon uit de lucht gegrepen om mij tevreden te stellen, waar ik uiteraard niet mee akkoord ga.
Een lang drama met nog steeds geen afloop. Voor mij NOOIT geen vodafone meer . . .
Re: Vodafone, te hoge rekening
Even om zeker te zijn:
Die vriendin van je heeft dus:
1. Een Vodafone Scherp Sim Only
2. Een familiekaart
3. Een partnerkaart of
4. Een zakelijk abonnement
?????????
In de voorwaarden staat namelijk dat die aansluitingen niet onbeperkt kunnen bellen naar de groepsleden/leider.
Maar sinds de verkoper het heeft gezegd, heeft ie je laten dwalen en kan je die kosten dus terug claimen.
Die vriendin van je heeft dus:
1. Een Vodafone Scherp Sim Only
2. Een familiekaart
3. Een partnerkaart of
4. Een zakelijk abonnement
?????????
In de voorwaarden staat namelijk dat die aansluitingen niet onbeperkt kunnen bellen naar de groepsleden/leider.
Maar sinds de verkoper het heeft gezegd, heeft ie je laten dwalen en kan je die kosten dus terug claimen.
Re: Vodafone, te hoge rekening
Ja precies, Ik heb haar aangemeld bij onder ons, en volgens de verkoper zou deze actie gelden bij zowel abonnement en bij prepaid. Schijnt dat het bij een scherp abonnement niet geldt. Als ik dat wist had ik haar alleen gebeld en zij niet mij. Maar nu houdt die verkoper vol dat hij dat niet heeft gezegd.
Er is contact opgenomen door vodafone, das wel echt netjes. Hij gaat er weer naar kijken. Hopen dat ik mijn verhaal nu wel kwijt kan.
Er is contact opgenomen door vodafone, das wel echt netjes. Hij gaat er weer naar kijken. Hopen dat ik mijn verhaal nu wel kwijt kan.
Re: Vodafone, te hoge rekening
Rekening klopte toch naar alle waarschijnlijkheid.
Wel veel extra kosten voor bellen in Frankrijk.
Wel veel extra kosten voor bellen in Frankrijk.
Re: Vodafone, te hoge rekening
Bovenstaande reactie is van TS?
Zo ja, de bekende remedie..
Kijk eerst eens goed, voordat je gaat klagen!
Zo ja, de bekende remedie..
Kijk eerst eens goed, voordat je gaat klagen!
Re: Vodafone, te hoge rekening
mich24 schreef:Bovenstaande reactie is van TS?
Zo ja, de bekende remedie..
Kijk eerst eens goed, voordat je gaat klagen!
Over Vodafone valt altijd te klagen:)
Re: Vodafone, te hoge rekening
Onzin.. Zo kan je nog wel ff doorgaan..
Gaat er om dat men gelijk steen en been klaagt en het vervolgens waarschijnlijk onterecht is
Gaat er om dat men gelijk steen en been klaagt en het vervolgens waarschijnlijk onterecht is