Ook ik zit met kpn in de clinch
Geplaatst: 17 dec 2008 23:16
Ik heb betaald voor een snelle internetplus bellen extra vanaf Maart 2006. Veel klachten gehad, telefoon die weg viel, internet die weg viel etc. Ik heb 79,95 euro voor dit abonement betaald per maand. In September van dit jaar wilde ik mijn abonement overzetten en wat blijkt....snelle internet is en was op ons adres niet mogelijk omdat we te ver van de centrale afzitten. Ik voel me dus flink bedonderd want ik heb per maand 45 euro teveel betaald voor een periode van 30 maanden. Ik heb er ontelbaar veel telefoontjes aan gespendeert en ben door sommige medewerkers werkelijk onbeschofd behandeld. Uiteindelijk bekenden ze fout door mij een enorm bos bloemen te sturen. Ik dacht nu is het klaar en krijg ik mijn 30 keer 45 euro terug, maar niks hoor. Uiteindelijk boden ze me aan om 18 maanden terug te betalen. Daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord, ik wil het hele bedrag terug want ik heb iets betaald wat ik niet heb gekregen.
EN EEN AANGETEKENDE BRIEF STUREN..................VERGEET HET MAAR< HET IS EEN POSTBUS NUMMER EN DAAR STAAT GEEN MANNETJE OM JOU BRIEF TE ONTVANGEN.
KPN mag nu wel eens aangepakt worden, als ik mijn rekening niet betaal word ik ook afgesloten. Ik maar er desnoods een rechtzaak van maar ik zal mijn geld terug krijgen. En als het aan mij ligt nu ook met Rente en onkosten voor al die uren wachttijd aan de telefoon.
EN EEN AANGETEKENDE BRIEF STUREN..................VERGEET HET MAAR< HET IS EEN POSTBUS NUMMER EN DAAR STAAT GEEN MANNETJE OM JOU BRIEF TE ONTVANGEN.
KPN mag nu wel eens aangepakt worden, als ik mijn rekening niet betaal word ik ook afgesloten. Ik maar er desnoods een rechtzaak van maar ik zal mijn geld terug krijgen. En als het aan mij ligt nu ook met Rente en onkosten voor al die uren wachttijd aan de telefoon.