| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postbank internetbeleggen onrechtmatige aandelentransactiies
Postbank internetbeleggen onrechtmatige aandelentransactiies
Wie heeft er slechte ervaringen met postbank internetbeleggen.
Er zijn diverse malen zonder mijn toestemming aan en verkooptransacties gedaan met mijn beleggingsrekening, aandelen verkocht zonder mijn toestemming, tegen koersen die op dat tijdstip in het diepteboek niet voorkwamen. Er worden zelfs bedragen af en bij geschreven zonder mijn toestemming, hierdoor zelfs voor duizenden euro's in het rood gestaan. Heb de Postbank inmiddels al aansprakelijk gesteld en contact opgenomen met met mijn rechtsbijstandsverzekering.
Er zijn diverse malen zonder mijn toestemming aan en verkooptransacties gedaan met mijn beleggingsrekening, aandelen verkocht zonder mijn toestemming, tegen koersen die op dat tijdstip in het diepteboek niet voorkwamen. Er worden zelfs bedragen af en bij geschreven zonder mijn toestemming, hierdoor zelfs voor duizenden euro's in het rood gestaan. Heb de Postbank inmiddels al aansprakelijk gesteld en contact opgenomen met met mijn rechtsbijstandsverzekering.
Re: Postbank internetbeleggen onrechtmatige aandelentransactiies
Heb je daarvoor misschien al ooit eens een klacht ingediend? Postbank zal dan aan kunnen/moeten tonen dat u die orders ook echt heeft gedaan (opdrachtformulieren, telefoongesprekken, internetlogging).Heb de Postbank inmiddels al aansprakelijk gesteld en contact opgenomen met met mijn rechtsbijstandsverzekering.
Meerdere klachten ingediend zowel bij Postbank beleggen als bij klantenservice. Tevens klacht doorgestuurd naar AFM.
Heb zelf ook alle alle opdrachten,datums, uitvoeringstijden, diepteboek enz opgeslagen. tevens melding gedaan bij de afdeling Fraud Risk Management van de Postbank.
Heb zelf ook alle alle opdrachten,datums, uitvoeringstijden, diepteboek enz opgeslagen. tevens melding gedaan bij de afdeling Fraud Risk Management van de Postbank.
Nou, succes dan maar. Beweert de Postbank dat je de orders wel hebt gedaan?